تیتر امروز

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
رشیدی می‌گوید پیامد این ترورها، خیانت‌ها و بمباران‌ها چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود

نماینده مجلس: شهادت نصرالله دودمان اسرائیل را بر باد می‌دهد

درپی ترور دبیرکل حزب الله لبنان توسط اسرائیل، محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: شهادت سید حسن نصرالله دودمان اسرائیل را بر باد خواهد داد.

کد خبر: ۱۷۲۹۷۰
۲۰:۳۴ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

نماینده مجلس: شهادت نصرالله دودمان اسرائیل را بر باد می‌دهد

دیدارنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: شهادت سید حسن نصرالله دودمان رژیم صهیونیستی را بر باد خواهد داد، از طرفی جبهه مقاومت و دیگر کشور‌ها باید از هوشیاری لازم برخودار بوده و مراقب جبهه نفوذ در جبهه مقاومت باشند.

محمد رشیدی، ضمن تسلیت شهادت سیدشهدای مقاومت و رهبر حزب الله گفت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با ترور شخصیت‌های برجسته مانند شهید هنیه و سید حسن نصرالله و حاج قاسم و مجاهدان خط مقاومت می‌تواند موفق میدان باشد این در حالی است که شهادت این شهید والامقام نه تنها انگیزه مجاهدان خط مقاومت را کم نمی‌کند بلکه باعث استوارتر و ریشه‌دارتر شدن درخت تنومند مقاومت در منطقه خواهد شد، پیامد این ترورها، خیانت‌ها و بمباران‌ها چیزی جز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نخواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم بیان کرد: احساسات پاک مردم به خصوص مردم مظلوم لبنان و فلسطین با این ترور‌ها جریحه‌دار می‌شود، از طرفی انگیزه برای تقابل و ضربه زدن به پیکره رژیم صهیونیستی جنایتکار در جبهه مقاومت صد چندان تقویت می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه آنچه در طول این سال‌ها دیدیم با شهادت هر شهید و مجاهد در تاریخ، عزم مجاهدان در دنباله‌روی خط مقاومت و ایثار تقویت شده است، ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله دودمان رژیم صهیونیستی را بر باد خواهد داد، از طرفی جبهه مقاومت و دیگر کشور‌ها باید از هوشیاری لازم برخودار بوده و مراقب جبهه نفوذ در جبهه مقاومت باشند.

به نقل از رسانه خانه ملت، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به اینکه کشور‌های اسلامی باید موضع خود را روشن کرده و در مقابل جریان خباثت‌آلود رژیم صهیونیستی با قدرت تمام ایستادگی کنند، گفت: دولت‌های مسلمان آگاه باشند که دشمن درجه یک کشور‌های اسلامی و مسلمانان اسرائیل غاصب است که باید با آن برخورد شود، اگر وحدت کشور‌های اسلامی در تقابل با رژیم صهیونیستی به حداکثر خود برسد، مطمئن باشید در کمتر از زمان مدنظر این رژیم به فروپاشی خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی