مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

ذاکر: اجازه نمی‌دهیم قبل از تشکیل دولت عده‌ای وارد تخریب شوند

سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس در جلسه علنی به عنوان مخالف غلامرضا نوری، وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تعامل سازنده بدان معنا نیست که قبل از تشکیل کابینه به پزشکیان گفته شود که چرا به آن‌ها سهم داده نشده و چه کاری کرده است. باید از سختی کار جلوگیری کرد و برای اعتماد و برادری هزینه داد. ما اجازه نمی‌دهیم قبل از تشکیل دولت عده‌ای وارد تخریب شوند
جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر وزرای پیشنهادی می‌رسد.
مهمترین دغدغه دولت چهاردهم کاستن از فاصله جامعه و حاکمیت با تأمین رضایتمندی مردم است

پزشکیان: عامل اصلی موفقیت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد اختلافات داخلی بود

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه دولت چهاردهم کاستن از فاصله جامعه و حاکمیت با تأمین رضایتمندی مردم است، گفت: عامل اصلی موفقیت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد انشقاق و اختلافات داخلی بود.
در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

سلیمی: لیست دارایی‌های وزرای پیشنهادی منتشر شود/ قالیباف: قوه قضائیه مسوول است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار علیرضا سلیمی، نماینده مجلس در خصوص لزوم انتشار لیست دارایی‌های وزرای پیشنهادی کابینه دولت گفت: نمایندگان بر اساس اصل ۸۴ می‌توانند بر همه مسائل نظارت کنند، اما همین نمایندگان قانونی را به تصویب رساندند و قوه قضائیه را مسئول رسیدگی به وضعیت دارایی مسئولان کردند.
همسان سازی حقوق بازنشستگان قانون است و باید اجرا شود

میدری: اصلاح‌طلبان فرزندان ایران هستند/ بر گذشته‌ها صلوات بفرستید

احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان فرزندان ایران هستند و برخاسته و وفاداران به انقلاب هستند. سیاست ما نباید حذف باشد. با اقدامات سیاسی نمی‌شود وفاق ملی انجام داد.

پاسخ قالیباف به یک نماینده: صلاحیت همه وزرای پیشنهادی تایید شده است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر و اعتراض یک نماینده نسبت به چرایی بررسی صلاحیت یکی از وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: صلاحیت کلیه ۱۹ وزیر معرفی شده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است.
تلاش می‌کنم تا مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند

ظفرقندی: به عنوان یک پزشک یاد گرفتم حامی مردم باشم

محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مجلس گفت: به عنوان یک پزشک یاد گرفتم که حامی مردم باشم مردمی که علی‌رغم تمامی پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه سلامت همچنان در برخی از نقاط کشور با کمبود‌ها و محدودیت‌های جدی مواجه هستند.
مذاکرات احیای برجام ۲ مرتبه تا مرز توافق نهایی پیش رفته است

عراقچی: سیاست ما در مورد آمریکا، «مدیریت تخاصم» است، نه «رفع تخاصم»

عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه ایران گفت: اگر اروپا رفتار‌های نادرست و خصمانه خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران اصلاح کند، در فهرست اولویت‌های ما قرار خواهد گرفت و بالاخره، سیاست ما در مورد آمریکا، سیاست «مدیریت تخاصم» خواهد بود و نه «رفع تخاصم».
آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات مطرح کرد

رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی اولین گام برای وفاق ملی ⁩است

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد: «رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی ⁧پزشکیان می‌تواند اولین گام برای حرکت در مسیر⁧ وفاق ملی ⁩باشد. هر چند تا رسیدن به معنای حقیقی این وفاق فاصله بسیار است.»