مخالف وزیر پیشنهادی صمت

نماینده مجلس: پزشکیان گفت از کارشناسان استفاده می‌کند، اتابک کارشناس نیست

روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت: پزشکیان در مناظرات گفت از کارشناسان استفاده می‌کند، اما اتابک را به هیچ وجه کارشناس حوزه سیاست‌های صنعتی نمی‌شناسم.
در مجلس چه خبر است؟

«ثابتی» دوباره یاد عراقچی افتاد/ قالیباف: بحث ما موضوع دیروز نیست

امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس که روز گذشته در زمان بررسی برنامه‌های عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه با اظهاراتش خبرساز شده بود، دوباره درباره وزیر پیشنهادی امور خارجه صحبت کرد که قالیباف در پاسخ به او گفت: تذکر باید مربوط به عملکرد هیات رییسه و براساس دستور صحن باشد. الان بحث ما بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی خارجه و بحث دیروز نیست. شما نمی‌توانید تذکر ماده ۷۵ را در قالب تذکر دیگری بیان کنید.

فرزانه صادق: صنعت حمل و نقل در چهار بخش زمینه‌ساز رفاه و مایحتاج مردم است

فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل و نقل در چهار بخش زمینه ساز رفاه و مایحتاج مردم است. تعامل با دیگر دستگاه‌ها بسیار در این وزارتخانه اهمیت دارد. مدیریت و سامان دهی برنامه تولید و عرضه مسکن به ویژه برای جوانان و بی بضاعتان اهمیت دارد.
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

رنجبر: رییس‌جمهور زنی کاربلد را معرفی کرده است

فضل الله رنجبر، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در موافقت با فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: نیمی از جمعیت کشور جامعه محترم زنان است. رئیس جمهور زنی محترم و کاربلد را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده است که قابل ستایش است.
امنیت ما خط قرمزی وجود دارد که اگر کسی از آن عبور کند او را نمی‌بخشیم

نصیرزاده: تحریم‌های ظالمانه با شدیدترین روش کنترلی اعمال شده است

عزیز نصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع، پشتیبانی و نیرو‌های مسلح گفت: تحریم‌های ظالمانه به ویژه در حوزه تجهیزات، فناوری، دفاعی، امنیتی علیه کشور ما با شدیدترین روش کنترلی اعمال شده است.
انتقاد تند عرب‌صادق، فعال سیاسی اصولگرا نسبت به تندروی سیستماتیک

قانون‌سازی برای حذف ظریف!

مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از تندروی سیستماتیک برای حذف محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور نوشت: کاش به جای حل ‎تابعیت مضاعف دیگران، ابتدا ‎بی صداقتی مضاعف خود را برطرف کنید! شما ثابت کردید تابعیت را می‌توانید تحمل کنید، ظریف را نمی‌توانید تحمل کنید!
فلاحت پیشه، نماینده سابق مجلس می‌گوید دعوای برجام تبدیل به یک دعوای شخصی و جناحی شده است

جلسه رای اعتماد محاکمه برجام بود، تا محاکمه عراقچی/ زاکانی هم نقش داشت

حشمت‌الله فلاحت پیشه، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی معتقد است که جلسه رای اعتماد عراقچی بیشتر شبیه محاکمه برجام بود و از نظر او، عراقچی رای می‌آورد.
حضور امین‌حسین رحیمی در مجلس

وزیر پیشنهادی دادگستری چه گفت؟

امین حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: تعامل و همکاری قوا، کارآمدی نظام را افزایش خواهد داد و کشور به نحو مطلوب اداره خواهد شد.
آقای قالیباف! از شورای نگهبان ترسیدید که امروز سمت درست تاریخ نایستادید؟

آقای قالیباف! از شورای نگهبان ترسیدید که امروز سمت درست تاریخ نایستادید؟

در نامه محمد مهاجری به محمد باقر قالیباف آمده است: دفاع شما از ظفرقندی چیزی به او اضافه نمی‌کرد. او نیامده که به هر قیمتی وزیر شود. حمایت شما از او به نفع خودتان بود و می‌توانست بخشی از اعتبار زایل شده‌تان را برگرداند.
در دیدار نمایندگان استان‌های مرکزی، گیلان و مازندران مطرح شد

پزشکیان: کامل اجرا نشدن سند چشم‌انداز عامل تداوم مشکلات کشور است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مجامع نمایندگان استان‌های مرکزی، گیلان و مازندران گفت: کامل اجرا نشدن سند چشم‌انداز عامل تداوم مشکلات کشور است.