نقدعلی، نماینده مجلس مطرح کرد

برخی وزرای دولت سیزدهم بعد از رای اعتماد خدا را بنده نبودند!/ اوضاع زندان‌ها خوب نیست

حجت‌الاسلام نقدعلی، نماینده موافق وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: در دولت قبل ابراهیم رئیسی را دعوت به ریاست جمهوری کردیم، اما خاطرتان هست در دولت سیزدهم بعضی از وزرا که رای بالا آوردند، دیگر خدا را بنده نبودند و جواب تلفن نمایندگان را هم نمی‌دادند!
مخالف وزیر پیشنهادی دادگستری

اسحاقی: اگر بنزین گران شود، پفک هم گران می‌شود!

سلمان اسحاقی، مخالف وزیر پیشنهادی دادگستری در مجلس گفت: اگر بنزین گران شود سازمان تعزیرات چه خواهد کرد؟ اگر اتحادی بین متولیان بازار نباشد حتی پفک هم گران می‌شود؛ آقای رحیمی فکری برای سازمان تعزیرات کند.
مخالف وزیر پیشنهادی دادگستری

حاجی‌دلیگانی: می‌گویند به عنوان مخالف وزیر صحبت نکنیم

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، به عنوان مخالف برنامه‌های امین‌حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: می‌گویند که به عنوان مخالف وزیر صحبت نکنیم حال این‌که حرف‌های ما دقیق و براساس انصاف است تا اتفاقاتی که برای قوانین قبلی رخ داده تکرار نشود. نمونه آن قانون اعاده اموال نامشروع مسئولی بوده که علی‌رغم گذشت سه سال از تصویب این قانون هنوز قوه قضاییه گزارشی از روند اجرای قانون نداده است.
گرامی مقدم، فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد

ثابتی نگران است با مشورت‌های ظریف گره‌های مملکت باز شود/ تلاش پایداری شکست خورد

اسماعیل گرامی مقدم، چهره سیاسی اصلاح طلب درباره اظهارات اخیر امیرحسین ثابتی گفت: ثابتی نگران است با مشورت‌هایی که ظریف خواهد داد، راه گشوده شدن گره‌های مملکت باز شود.
زوایای پیدا و پنهان بخش کشاورزی را می‌دانم

نوری‌قزلجه: با فسادستیزی نسبت دیرینه دارم

غلامرضا نوری قزلجه، وزیر پیشنهادی وزارتخانه جهاد کشاورزی در مجلس گفت: من با فساد هیچ نسبتی نداشتم، اما با فساد ستیزی و پاکدستی نسبت دیرینه دارم.
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس

جوکار: اکثریت کابینه رای می‌آورند/ ۳، ۴ نفر لب مرزی هستند

در شرایطی که برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان در مجلس در حال بررسی است، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور پیش‌بینی کرد که اکثریت کابینه رای خواهد آورد و شاید ۳ الی ۴ نفر لب مرزی باشند.
بخشایش، مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مطرح کرد

اگر پزشکیان وسط رقابت انتخاباتی این لیست را می‌داد، جلیلی کنار می‌کشید!

احمد بخشایش، نماینده اردستان در مجلس با بیان اینکه برنامه‌های نوری چارچوب فکری مناسبی ندارد، گفت: کلیات کابینه مطلوب نیست، اما موجه است به گونه‌ای که اگر پزشکیان در وسط میدان رقابت انتخاباتی این لیست را به جلیلی ارائه می‌کرد، فرآیند رقابت کوتاه می‌شد و همان وقت جلیلی به نفع پزشکیان کنار می‌کشید.