سلیمی مطرح کرد

وزرای پیشنهادی مراقب عاشقان پست و مقام باشند

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روز‌های اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.
گودرزی، مخالف وزیر پیشنهادی کشور مطرح کرد

«مومنی» در انتخاب استانداران دقت کند

حمیدرضا گودرزی، نماینده الیگودرز در مجلس از وزیر پیشنهادی کشور خواست که در انتخاب استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهیاران دقت کند.
مجلس کارگاه آموزشی نیست

انتقاد یک نماینده از اظهارات وزیر پیشنهادی کار/ مجلس دانشجوی داگلاس نورث نیست

مجتبی زارعی، نماینده تهران در مجلس با انتقاد از اظهارات وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مجلس کارگاه آموزشی نیست و نمایندگان وطن‌خواه نیز دانشجوی پروژه‌های اجتماعی نیستند.
وزارت فرهنگ یکی از وزارتخانه‌های پیشران برای تحکیم وفاق دولت و ملت است

صالحی: جامعه زنان تحول یافته‌اند و ما نمی‌توانیم آن‌ها را نبینیم

عباس صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس گفت: در سال ۱۴۰۰، یک و نیم برابر دانشجوی دختر داریم و این یعنی جامعه زنان ایرانی تحول یافته‌اند و ما نمی‌توانیم آن‌ها را نبینیم.
در دیدار با نمایندگان استان‌های لرستان و خوزستان مطرح شد

پزشکیان: رای اعتماد نمایندگان مکمل رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی مکمل رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی است، گفت: دولت چهاردهم نه به دنبال ریاست بر مردم، بلکه به دنبال تامین رضایتمندی مردم است.
فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دولت پزشکیان می‌شود؟

راه در دست زنان

روزنامه سازندگی در گزارشی به وضعیت فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی کابینه پزشکیان پرداخته و از تیتر جالب «راه در دست زنان» روی جلد امروز خود استفاده کرده است.
حضور وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس

سیمایی‌صراف: دانشگاه‌ها نسبت به مسائل اجتماعی بی‌تفاوت نخواهند بود/ حرف نسل Z را بفهمیم

سیمایی صراف، وزیر پیشنهادی علوم گفت: گفتمان این دوره آموزش عالی، گفتمان مسئولیت اجتماعی است و دانشگاه‌ها نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور بی تفاوت و بی طرف نخواهند بود.
موسی غضنفر آبادی از رفع ۲ ابهام باقی‌مانده می‌گوید

خبر جدید از لایحه حجاب

موسی غضنفر آبادی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس که در ماه‌های اخیر به شدت پیگر لایحه حجاب بوده، از رفع ۲ ابهام باقی‌مانده و ارسال مجدد لایحه حجاب به شورای نگهبان خبر داد.