تیتر امروز

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
سلیمی مطرح کرد

وزرای پیشنهادی مراقب عاشقان پست و مقام باشند

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روز‌های اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.

کد خبر: ۱۷۰۷۰۷
۱۲:۳۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

وزرای پیشنهادی مراقب عاشقان پست و مقام باشند

دیدارنیوز: سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روز‌های اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: از مدیریت مجلس تشکر می‌کنم که در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دیگر راهرو‌های مجلس محل رفت و آمد برخی افراد کاسب برای لابی‌کردن نیست.

وی افزود: در این بین برخی افراد کاسب، دلالان، کارچاق‌کنان و عاشقان پست و مقام در این چند روز به نمایندگان پیامک می‌دهند و گاه به نمایندگان زنگ می‌زنند که مثلا با فلان وزیر جلسه گذاشتند.

نماینده تهران خطاب به وزرای پیشنهادی گفت: وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند و در جلساتی که بیرون از مجلس می‌گذارند، شرکت نکنند. آن‌ها کارچاق‌کن‌هایی هستند که به دنبال پست و مقامند البته که مجلس با دقت و جدیت و با عنایت به مسائل تخصصی و فنی صلاحیت‌ها را بررسی کرده و اجازه به چنین افرادی نمی‌دهند که به دنبال پست و مقام هستند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دقت و برنامه‌ریزی داشته که در سال‌های اخیر بی‌بدیل بوده است. ان شاءالله مجلس هم با عقلانیت عمل کند و این افراد نمی‌توانند نفوذی در ذهن، فکر و اندیشه نمایندگان داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی