تیتر امروز

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ روسیه ترور را «قویا» محکوم کرد
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ روسیه ترور را «قویا» محکوم کرد

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
ماجرای پرسپولیس و «بیرو» ادامه دارد

باشگاه پرسپولیس: ادعای بیرانوند خلاف واقع است

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بعد از شکایت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم تراکتور تبریز از سرخپوشان به اتهام جعل اسناد گفت: این موضوع کاملاً خلاف واقع است و اینجانب، حق باشگاه را برای طرح مدعیاتی مبتنی بر افترا محفوظ می‌دارم.

کد خبر: ۱۷۲۹۵۸
۱۷:۲۴ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

باشگاه پرسپولیس: ادعای بیرانوند خلاف واقع است

دیدارنیوز: معاون حقوقی پرسپولیس در واکنش به شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه به اتهام جعل اسناد گفت: این موضوع کاملاً خلاف واقع است.

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با تسنیم، درباره شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به اتهام جعل اسناد مالی او اظهار داشت: در مورد شکایت جعل، موارد مختلفی وجود دارد که عمده آن‌ها مربوط به این است که معمولاً معدود افرادی سعی می‌کنند با توسل به مراتب گوناگون، مانند شایعه‌سازی و ساختن ابهام، در جستجوی راه حل‌هایی برای فرار از مقررات باشند. از طریق رسانه‌ها از خبر شکایت مطلع شدم و یادآوری می‌کنم که مدت‌ها قبل نیز این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد به وکیل خود دستور داده که برای مطالباتش به کمیته وضعیت دادخواست بدهد، ولی در عمل ملاحظه شد که این موضوع نیز صرفاً جنبه رسانه‌ای داشته است.

مطلب مرتبط:

بیرانوند، پرسپولیس را به «جعل» متهم کرد

وی افزود: آنچه برای باشگاه پرسپولیس اهمیت دارد این است که هم‌اکنون تمام ارکان باشگاه در بخش‌های مختلف مشغول به ایفای وظایف خود هستند و تا آنجایی حرفه‌ای و مسئولیت‌شناس هستند که علاقه ندارند وارد مسائل حاشیه‌ای شوند. به طور قاطع می‌گویم آقای «علیرضا صفربیرانوند» اگر شکایت یا شکایات متعدد و گوناگونی هم داشته باشد، ما وظیفه داریم به موضوعات ابلاغی پاسخ بدهیم، ولی جهت استحضار هواداران اعلام می‌کنم که این موضوع کاملاً خلاف واقع است و اینجانب، حق باشگاه را برای طرح مدعیاتی مبتنی بر افترا محفوظ می‌دارم.

«آیا شکایت جدید علیرضا بیرانوند از پرسپولیس می‌تواند منجر به تأخیر در صدور رأی پرونده او شود؟» معاون حقوقی پرسپولیس در پاسخ به طرح این سؤال گفت: به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد. مطمئناً کمیته‌های فدراسیون فوتبال حرفه‌ای هستند و هیچ شایعه و طرح شکایتی نمی‌تواند مانع جریان دادرسی و ابلاغ احکام شود.

هدایتی در پاسخ به این پرسش که سرانجام چه زمانی رأی نهایی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند بابت فسخ قرارداد صادر خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما هم خبری در مورد رأی نداریم و صرفاً در معاونت حقوقی باشگاه منتظر ابلاغ رأی نهایی هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی