مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

زارعی: «دنیامالی» در ورزش و جوانان تخصصی ندارد/ در ماجرای وزارت کشاورزی یک همکار در حال مجازات است!

مجتبی زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: دنیا مالی هیچ تخصصی در گفتگو و در علم و در هم زبانی با حوزه جوانان ندارد. دنیامالی در حوزه جوان و در حوزه فناوری‌های نرم هیچ تخصصی ندارد. نکند آنگونه که ما در ماجرای وزارت کشاورزی در مجلس یازدهم کار را به دست یک همکار خود سپردیم و الان ایشان در حال مجازات است دوباره این اشتباه را تکرار کنیم؟
محسن رهامی مطرح کرد

شرایط کنونی کشور نیازمند یک وفاق ملی حداکثری است

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شرایط کنونی کشور نیازمند یک وفاق ملی حداکثری بر سر سیاست‌گذاری‌ها و اهداف کلان و بلندمدت ملی مبتنی بر منافع ملی و به نفع کشور و ملت است.
قالیباف در پاسخ به تذکر گودرزی مطرح کرد

رای‌گیری از وزرای پیشنهادی با «کارت»

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده درباره رای‌گیری از وزرای پیشنهادی دولت گفت: در هیچ جای آیین‌نامه نیامده که رای‌گیری برای وزرا به صورت تک تک و جداگانه باشد. البته بنده درباره شیوه رای‌گیری توضیح می‌دهم که با کارت خواهد بود.
ناترازی ریشه در اقتصاد ناکارآمد برق دارد

علی‌آبادی: ناترازی آب و برق معضل وزارت نیرو است/ افزایش سهم تولید برق خورشیدی در دولت چهاردهم

عباس علی آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه نوبت صبح امروز (چهارشنبه) مجلس گفت: ناترازی آب و برق معضل امروز وزارت نیرو است و تامین مطمئن آن بر عهده وزیر نیرو است.
مخالف وزیر پیشنهادی نیرو

بیگلری: کاش علی‌آبادی به عنوان وزیر صمت معرفی می‌شد!

محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه در مجلس، به عنوان مخالف عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو گفت: آقای علی‌آبادی‌ ای‌کاش شما به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی می‌شدید که آن زمان من به عنوان موافق شما صحبت می‌کردم.