نظر «پورمحمدی» درباره رای اعتماد به کابینه پزشکیان

اولین گام امید برداشته شد

مصطفی پورمحمدی، رقیب مسعود پزشکیان در انتخابات رباست جمهوری درباره رای اعتماد مجلس به تمام وزرای دولت چهاردهم نوشت: شکر خدا اولین گام امید برداشته شد. مبارک مردم ایران باشد. از رئیس‌جمهور و مجلس تشکر می‌کنم.
قالیباف، رئیس مجلس اعلام کرد

موفقیت دولت موفقیت همه ماست

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان نوشت: ان‌شاء‌الله مجلس در مسیر حل مشکلات کشور و محقق کردن احکام برنامه هفتم پیشرفت در کنار دولت خواهد بود. موفقیت دولت موفقیت همه ماست.

واکنش «ظریف» به رای اعتماد به کابینه پزشکیان؛ این پیروزی خجسته‌باد

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور که چندی پیش از سمتش کناره‌گیری کرده بود، بعد از رای اعتماد مجلس به تمام وزرای دولت پزشکیان نوشت: این پیروزی بر همه آنان که دل در گرو آبادانی و پیشرفت ایران دارند خجسته باد.
عرب‌صادق، فعال سیاسی اصولگرا بعد از رای اعتماد مجلس به دولت پزشکیان نوشت

خوشحالم از بطن اصولگرایی، در شکست تندروها سهیم بودم

مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا درباره رای اعتماد مجلس به تمام وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان نوشت: این رای اعتماد به تمام وزرا رای به میانه‌روی بود و شکست تندروها حتی درون مجلس اصولگرا!
کابینه پزشکیان؛ بیشترین و کمترین رای مجلس به کدام وزیران رسید؟
مجلس شورای اسلامی به تمام وزرا رای اعتماد داد

کابینه پزشکیان؛ بیشترین و کمترین رای مجلس به کدام وزیران رسید؟

مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) به تمام وزیران کابینه مسعود پزشکیان رای اعتماد داد، اما جالب است بدانید وزیر دفاع بیشترین و وزیر بهداشت کمترین آرای نمایندگان مجلس را به خود اختصاص دادند.

عصبانیت شریعتی از دفاعیه پزشکیان؛ هزینه‌کردن از رهبرانقلاب خطای بزرگی بود!

مالک شریعتی، نماینده تهران، در واکنش به دفاعیه مسعود پزشکیان از کابینه پیشنهادی اعلام کرد: هزینه کردن رئیس جمهور از رهبر انقلاب برای رأی گرفتن از مجلس، خطای بزرگی بود، چون اگر رای نیاورند مجلس را مقابل گزینه رهبری قرار می‌دهد اگر رأی بیاورند هم مسوول عملکردشان در آینده نخواهند بود.
دفاع نهایی از وزرای پیشنهادی

پزشکیان: «صالحی» نمی‌آمد اما با دستور رهبر انقلاب آمد/ آقا «فرزانه صادق» و «عراقچی» را تایید کردند

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی خود در مجلس گفت: وزیر ارشاد که نمی‌آمد، آقا به او دستور داده و آمده، من نمی‌خواهم این حرف‌ها را بزنم، چرا مرا وادار می‌کنید این حرف‌ها را بگویم. ایشان را صدا کردم، آمد، صحبت کردیم، چند بار گفت نه و رفت، رفتم خدمت آقا گفتم، این لیست است و این افراد در لیست هستند و گفتم او نیامد، همانجا تلفن را گرفت و گفت به ایشان بگویید که بیاید. من نمی‌خواهم جزییات را بگویم، من می‌خواهم بگویم هماهنگ شده‌ایم و به اینجا آمده‌ایم، شما از ما بپذیرید، خانم صادق را خود آقا گفتند که باشد. آقای عراقچی اولین کسی بود که حضرت آقا قبول کردند و گفتند خوب است. من نمی‌خواهم برخی جزییات را بگویم.