در دولت‌های گذشته گاهی مسائل جزئی وقت زیادی از دولت‌ها می‌گرفت

توصیه عارف درباره انتصابات در دستگاه‌های اجرایی

محمدرضا عارف، معاون‌اول رئیس‌جمهور درباره انتصابات در دستگاه‌های اجرایی گفت: وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دایره انتخاب خود را از مرکز کشور فراتر برده و نخبگان را در هر استان و شهرستانی شناسایی و به‌کارگیرند.
در اولین جلسه هیات دولت چهاردهم پس از رای اعتماد مجلس به کابینه مطرح شد

پزشکیان: مردم به ما امید بسته‌اند

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری امروز چهارشنبه در اولین جلسه هیات دولت چهاردهم گفت: انتصاب مدیران به هیچ وجه بر اساس رفاقت و انتساب افراد به گروه‌ها انجام نخواهد شد. مردم به ما امید بسته‌اند و از خدا می‌خواهم به ما کمک کند تا شرمنده مردم نشویم.
نظر «پورمحمدی» درباره رای اعتماد به کابینه پزشکیان

اولین گام امید برداشته شد

مصطفی پورمحمدی، رقیب مسعود پزشکیان در انتخابات رباست جمهوری درباره رای اعتماد مجلس به تمام وزرای دولت چهاردهم نوشت: شکر خدا اولین گام امید برداشته شد. مبارک مردم ایران باشد. از رئیس‌جمهور و مجلس تشکر می‌کنم.
قالیباف، رئیس مجلس اعلام کرد

موفقیت دولت موفقیت همه ماست

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان نوشت: ان‌شاء‌الله مجلس در مسیر حل مشکلات کشور و محقق کردن احکام برنامه هفتم پیشرفت در کنار دولت خواهد بود. موفقیت دولت موفقیت همه ماست.

واکنش «ظریف» به رای اعتماد به کابینه پزشکیان؛ این پیروزی خجسته‌باد

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور که چندی پیش از سمتش کناره‌گیری کرده بود، بعد از رای اعتماد مجلس به تمام وزرای دولت پزشکیان نوشت: این پیروزی بر همه آنان که دل در گرو آبادانی و پیشرفت ایران دارند خجسته باد.
عرب‌صادق، فعال سیاسی اصولگرا بعد از رای اعتماد مجلس به دولت پزشکیان نوشت

خوشحالم از بطن اصولگرایی، در شکست تندروها سهیم بودم

مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا درباره رای اعتماد مجلس به تمام وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان نوشت: این رای اعتماد به تمام وزرا رای به میانه‌روی بود و شکست تندروها حتی درون مجلس اصولگرا!