تجدید میثاق هیات دولت چهاردهم با امام خمینی (ره)

حسن خمینی: مردم انتطار پایبندی به وعده‌ها را دارند

سیدحسن خمینی، در مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: دولت با مردم عهدی بسته است. خدا هم با ما عهد بسته است. باید همه به عهد خود وفادار باشیم. مردم صداقت و پایبندی را در سیمای رئیس‌جمهور دیده‌اند و انتطار پایبندی به وعده‌ها را دارند.
تجدید میثاق هیات دولت چهاردهم با امام خمینی (ره)

پزشکیان: ما به پیمان خود با مردم پایبند هستیم/ راهی جز افزایش وفاق ملی نداریم

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری پس از تجدید میثاق اعضای هیات دولت چهاردهم با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: ما بر عهدی که بستیم، هستیم. ما به پیمان خود با مردم پایبند هستیم.
متهمین با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند

وزارت اطلاعات: ۱۴ تروریست داعشی بازداشت شدند

وزارت اطلاعات اعلام کرد که ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و بازداشت شده‌اند.
مجتبی ذوالنوری، نماینده‌ای که برجام را به آتش کشید، مطرح کرد

پزشکیان صداقت دارد/ حمایت از مذاکرات برجام به یک شرط!

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه اگر تصمیم نظام به ادامه مذاکرات برجام باشد، حمایت می‌کنیم، درباره رئیس‌جمهور و کابینه او گفت: من معتقد هستم در مجموع پزشکیان بسیار مبارک عمل کرده است، به این معنی که بابت صداقتی که دارد به او تبریک می‌گوییم و احترام می‌گذاریم.
شرایط کشور در زمینه‌های مختلف، بحرانی است

توصیه کرباسچی به رئیس‌جمهور و وزرا؛ هر روز صبح وعده‌ها را مرور کنید

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رئیس‌جمهور و وزرا هر روز صبح وعده‌هایی که دادند را مرور کنند. مسأله آب آشامیدنی، کمبود برق، آب کشاروزی، ناترازی گاز و هر جایی که مشکلاتی در آنجا وجود دارد که به بخشی از آن اشاره کردیم، همه این موارد در اولویت قرار دارد و همه وزرا بکوشند تا به وعده‌هایی که دادند عمل کنند.
پیام رای قاطع مجلس به کابینه چهاردهم چیست؟/ ادامه تجمع اعتراضی پرستاران در نقاط مختلف کشور/ سفر نافرجام بلینکن به خاورمیانه
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

پیام رای قاطع مجلس به کابینه چهاردهم چیست؟/ ادامه تجمع اعتراضی پرستاران در نقاط مختلف کشور/ سفر نافرجام بلینکن به خاورمیانه

این بیست و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در آیین گرامیداشت روز پزشک مطرح شد

پزشکیان: زندگی آبرومندانه برای پزشکان و پرستاران مورد اهتمام دولت است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری با بیان اینکه تامین سلامت و ارتقای خدمات درمانی به مردم از اولویت‌های اصلی دولت چهاردهم است، گفت: فراهم کردن شرایط زندگی آبرومندانه برای پزشکان و پرستاران مورد اهتمام دولت است.
دو حکم جدید مسعود پزشکیان

مجید انصاری در پست معاون حقوقی رئیس‌جمهور/ شینا انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری در دو حکم جداگانه، مجید انصاری را به سمت معاون حقوقی رئیس جمهور و شینا انصاری را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.