واکنش‌های توأم با خشم تندرو‌ها از روند و نتیجه جلسه رأی اعتماد ادامه دارد

عصبانیت جریان خالص‌ساز از یک شکست

روزنامه توسعه ایرانی در گزارشی به شکست و عصبانیت جریان خالص‌ساز در کشور پس از رای اعتماد مجلس به کابینه پزشکیان پرداخته و نوشته است: از اظهارنظر‌های چند روز اخیر زعمای جریان تندرو و بنیادگرا پیداست که آن‌ها به شدت از رهبری و سیاست جدید وی رنجیده خاطر شده و حتی عصبانی‌اند.
در پیامی به وزیر دفاع مطرح شد

سلامی: سپاه آماده همکاری با وزارت دفاع است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به عزیزالله نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از آمادگی سپاه برای همراهی و همکاری با وزارت خبر داد.
در جستجوی شتر هجدهم
یادداشتی از احمد میدری

در جستجوی شتر هجدهم

احمد میدری: حل منازعه داخلی ما هم شتر هجدهم را می‌خواهد. نمی‌دانیم این شتر چیست، اما می‌دانیم به قول محمدمهدی مجاهدی از دل هم‌مساله شدن «هم‌مسالگی» بیرون می‌آید.
مردم با مشکلات شدیدی در حوزه اقتصادی مواجه هستند

نوری: دولت باید صدای همه مردم را بشنود/ امیدوارم برجام دوباره احیا شود

زهرا صدراعظم نوری، فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که دولت چهاردهم نباید در دام شیطنت‌ها برای برهم زدن وفاق ایجاد شده در کشور بیفتد و باید صدای همه مردم را بشنود.
فردا به مناسبت مراسم اربعین حسینی برگزار می‌شود

عزاداری دانشجویان در محضر رهبر انقلاب

مراسم عزاداری اربعین حسینی دانشجویان، فردا یکشنبه چهارم شهریورماه در محضر رهبر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
مشکلات حل‌شدنی است

عارف: مردم نشانه‌های بهبود وضعیت را خواهند دید

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امام راحل به ما درس وحدت کلمه داد و امروز نیز یقینا با وحدت کلمه و هم‌افزایی مشکلات شناسایی و حل خواهد شد و مردم انشالله نشانه‌های بهبود وضعیت را خواهند دید.
نماینده سابق می‌گوید رئیس‌جمهور در برخورد با چالش‌ها با مردم رک و راست صحبت کند

پارسایی: حرمت زنان و دختران ایران حفظ شود/ دولت خاتمی با کابینه پزشکیان قابل مقایسه نیست

بهرام پارسایی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت خاتمی نسبت به کابینه پزشکیان قابل مقایسه نیست، گفت: امیدوارم وضعیت معیشتی مردم و حرمت زنان و دختران این سرزمین حفظ شود. امیدوارم پزشکیان همانطور که درباره این موضوعات وعده داد این را در عمل ببینیم.
مجتبی یوسفی، نماینده اهواز در مجلس مطرح کرد

برخی‌ها می‌گفتند بین ارکان نظام هماهنگی نیست

مجتبی یوسفی، نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان بی‌بدیل‌ترین و کم‌سابقه‌ترین تعاملات بین مجلس و دولت را نشان دادند، گفت: برخی‌ها می‌گفتند بین ارکان نظام هماهنگی نیست؛ اما درایت مقام معظم رهبری و همکاری بین دولت و مجلس نشان داد که ظرف کمتر از ۳ ماه بعد از شهادت رئیس‌جمهور کار‌ها سامان یافت.