رهبر انقلاب: جنگ در دوران شمشیر یک جور است و در دوران اتم و هوش مصنوعی جور دیگر

آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان عزادار اربعین حسینی گفتند: جنگ اشکال مختلفی دارد. در دوران شمشیر و نیزه یک جور است، در دوران اتم و هوش مصنوعی و امثال این‌ها یک جور دیگر است، ولی هست.
در جریان راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی مطرح شد

اژه‌ای: باید با وحدت مشکلات را حل کنیم

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس عدلیه در جریان راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی گفت: در عرصه داخلی باید با وحدت همه مردم، کارگزاران و مسئولان نظام، دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود اعم از برخی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و سایر مسائل را حل کنیم.
علی شکوری‌راد می‌گوید انتخابات ۷۶ از نظر میزان مشارکت مردم، حماسه بود

جبهه اصلاحات با رویکرد پزشکیان موافق است/ حادترین معضل دولت مطالبات پرستاران است

علی شکوری‌راد، عضو پیشین شورای راهبری تشکیل کابینه دولت چهاردهم با بیان اینکه جبهه اصلاحات با رویکرد پزشکیان موافق است، گفت: به نظر من حادترین معضل فعلی دولت آن است که با ترکیب وزرای جدید، توجه ویژه‌ای به مطالبات پرستاران داشته باشد و نیاز‌های آنان را برآورده کند تا اعتصابات آنان فروکش کرده و دولت بتواند در شرایط آرامی کار خود را شروع کند.
در مراسم افتتاح بیمارستان هاشمی رفسنجانی مطرح شد

پزشکیان: موفقیت در تثبیت سلامت منوط به تامین سلامت محرومین و فقرا است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری عصر امروز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با بیان اینکه موفقیت در تثبیت سلامت جامعه منوط به تامین سلامت محرومین و فقرا است، گفت: میزان ارزش عملکرد مسئولان به میزان دغدغه‌مندی و توجه آن‌ها نسبت به رفع مشکلات مردم است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین می‌گوید حدود یک میلیون زائر هنوز به کشور بازنگشته‌اند

میراحمدی: زائران روز اربعین به کشور برنگردند؛ «اتوبوس نداریم»!

مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران حتی المقدور روز اربعین به کشور بازنگردند، چون اتوبوس به اندازه کافی برای انتقال آن‌ها وجود ندارد.
از استقلال قضات دادگستری در برابر ضابطان امنیتی حراست کنید

نامه اعتراضی جبهه اصلاحات به رئیس عدلیه

جبهه اصلاحات ایران، در نامه‌ای به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به صدور احکام جدید علیه زندانیان سیاسى اعتراض کرد.