دفاع نهایی از وزرای پیشنهادی

پزشکیان: «صالحی» نمی‌آمد اما با دستور رهبر انقلاب آمد/ آقا «فرزانه صادق» و «عراقچی» را تایید کردند

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی خود در مجلس گفت: وزیر ارشاد که نمی‌آمد، آقا به او دستور داده و آمده، من نمی‌خواهم این حرف‌ها را بزنم، چرا مرا وادار می‌کنید این حرف‌ها را بگویم. ایشان را صدا کردم، آمد، صحبت کردیم، چند بار گفت نه و رفت، رفتم خدمت آقا گفتم، این لیست است و این افراد در لیست هستند و گفتم او نیامد، همانجا تلفن را گرفت و گفت به ایشان بگویید که بیاید. من نمی‌خواهم جزییات را بگویم، من می‌خواهم بگویم هماهنگ شده‌ایم و به اینجا آمده‌ایم، شما از ما بپذیرید، خانم صادق را خود آقا گفتند که باشد. آقای عراقچی اولین کسی بود که حضرت آقا قبول کردند و گفتند خوب است. من نمی‌خواهم برخی جزییات را بگویم.
دفاع از وزرای پیشنهادی، امروز در مجلس

فرصت ۶۷ دقیقه‌ای برای رئیس‌جمهور

عباس پاپی زاده، عضو هیات رییسه مجلس اعلام کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور حدود ۶۷ دقیقه برای بیان آخرین دفاع از وزرای پیشنهادی خود فرصت دارد.
باید به جوانان اعتماد کنیم

دنیامالی: ورزش یکی از میدان‌های اصلی جنگ نرم است

احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس گفت: ورزش در جهان امروز یکی از میدان‌های اصلی جنگ نرم است و دستگاه تبلیغاتی دشمن میدان ورزش را به عنوان یکی از عرصه‌های مهم ترویج ارزش‌های مدنظر خود انتخاب کرده است.
موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

شریعتی: دنیامالی خودش داوطلب نبود

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس در موافقت با دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: مقبولیت ایشان در جامعه ورزشی بالاست. ایشان نه تنها تجربه و سابقه کار در حوزه ورزش کشور داشت، خودش هم ورزشکار است. همین که ایشان از مجلس دارد به دولت می‌رود و البته با دعوت رئیس جمهور، نشان دهنده این موضوع است. اما ایشان خودش داوطلب نبود.
بدری در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مطرح کرد

مهاجرت ورزشکاران در شان کشور ما نیست/ ۲ باشگاه معروف از امکانات دولتی استفاده می‌کنند

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با بیان اینکه مهاجرت ورزشکاران در شان کشور ما نیست، گفت: تکمیل باشگاه‌های ورزشی با سرانه‌هایی که اختصاص داده می‌شود ممکن نیست، اعتبارات ورزشی را به صورت عادلانه باید اختصاص داد، متاسفانه تاکنون این مهم ممکن نبوده است، امروز ۲ باشگاه معروف از امکانات دولتی و خصولتی استفاده می‌کنند، اما در استان‌های محروم حتی یک باشگاه هم وجود ندارد.
مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

زارعی: «دنیامالی» در ورزش و جوانان تخصصی ندارد/ در ماجرای وزارت کشاورزی یک همکار در حال مجازات است!

مجتبی زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: دنیا مالی هیچ تخصصی در گفتگو و در علم و در هم زبانی با حوزه جوانان ندارد. دنیامالی در حوزه جوان و در حوزه فناوری‌های نرم هیچ تخصصی ندارد. نکند آنگونه که ما در ماجرای وزارت کشاورزی در مجلس یازدهم کار را به دست یک همکار خود سپردیم و الان ایشان در حال مجازات است دوباره این اشتباه را تکرار کنیم؟
محسن رهامی مطرح کرد

شرایط کنونی کشور نیازمند یک وفاق ملی حداکثری است

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شرایط کنونی کشور نیازمند یک وفاق ملی حداکثری بر سر سیاست‌گذاری‌ها و اهداف کلان و بلندمدت ملی مبتنی بر منافع ملی و به نفع کشور و ملت است.