در مجلس دوازدهم چه خبر است؟

بحث قالیباف و شریعتی بر سر توزیع برگه‌ علیه «صالحی‌امیری»!

توزیع برگه‌ای در بین نمایندگان مجلس بدون داشتن مجوز از هیات رئیسه مجلس درباره صالحی‌‌امیری، وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی باعث انتقاد قالیباف، رئیس مجلس شد و در ادامه این ماجرا مالک شریعتی، یکی از نمایندگان مجلس وارد بحث شد و قالیباف خطاب به او گفت: شما مطلع بودید و قانون را می‌دانستید. حتی به شما گفته شد که این برگه را توزیع نکن. آقای شریعتی من نمی‌خواستم نام شما را بگویم، اما وقتی بلند شدید این را گفتم.
دروغ گفتید که من حبس شدم

صالحی‌امیری: من هیچگاه نگفتم در انتخابات تقلب شده/ جمهوری اسلامی شکنجه‌گر نیست

صالحی امیری، وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی گردشگری در مجلس گفت: من هیچگاه نگفتم در انتخابات تقلب شده است. الان در سال ۱۴۰۳ می‌گویند شما فلان پرونده را در سال ۷۶ داشته‌اید و من دوباره توضیح دادم، چون نماینده این حق را دارد از وزیر پیشنهادی توضیح بخواهد. عزیزان من! این تریبون متعلق به ۸۶ میلیون انسان است. این سخنان منتشر می‌شود. والله جمهوری اسلامی شکنجه‌گر نیست.
برنامه هفتم توسعه مبنای عملکرد ما در وزارت کشور خواهد بود

مومنی: مردم با رعایت سازوکار‌های قانونی حق نقد و اعتراض دارند

اسکندر مومنی، وزیر پیشنهادی کشور اعلام کرد: مردم، ولی نعمت صاحب منصبان، راهنما و ناظر بر عملکرد آنان هستند و به حکم قانون اساسی و با رعایت سازوکار‌های قانونی حق نقد و اعتراض دارند.
ترقی، نماینده سابق مجلس می‌گوید دولت جدید با استفاده از نیروی جناح‌های مختلف شکل می‌گیرد

پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرد

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه به نظر می‌رسد مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است، گفت: در این شرایط ما به کابینه‌ای نیاز داریم که بتواند از پس مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بربیاید. امیدواریم دولت چهاردهم بتواند شرایط را تثبیت و با کمک سایر قوا و دستگاه‌ها بر مشکلات غلبه کند.
سلیمی مطرح کرد

وزرای پیشنهادی مراقب عاشقان پست و مقام باشند

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روز‌های اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.
گودرزی، مخالف وزیر پیشنهادی کشور مطرح کرد

«مومنی» در انتخاب استانداران دقت کند

حمیدرضا گودرزی، نماینده الیگودرز در مجلس از وزیر پیشنهادی کشور خواست که در انتخاب استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهیاران دقت کند.
مجلس کارگاه آموزشی نیست

انتقاد یک نماینده از اظهارات وزیر پیشنهادی کار/ مجلس دانشجوی داگلاس نورث نیست

مجتبی زارعی، نماینده تهران در مجلس با انتقاد از اظهارات وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مجلس کارگاه آموزشی نیست و نمایندگان وطن‌خواه نیز دانشجوی پروژه‌های اجتماعی نیستند.