ثابتی، مخالف وزیر پیشنهادی امور خارجه

چه کسی گفت ترامپ نمی‌تواند از برجام خارج شود؟

امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه و صلاحیت عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: اینکه ترامپ نمی‌تواند از برجام خارج شود چرا که ما طوری توافق کردیم که آن‌ها نمی‌توانند از برجام خارج شوند را چه کسی گفت؟ کسی که امروز می‌خواهد از ما در مجلس رای اعتماد بگیرد.
مخالفت صباغیان با وزیر پیشنهادی امور خارجه

یک نماینده خطاب به عراقچی؛ دستاورد‌های حاصل از برجام را بگویید

محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس، خطاب به عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: وقتی کسی معامله‌ای می‌کند تا جنس را نگیرد هزینه آن را پرداخت نمی‌کند. حتی قرآن ما هم تاکید می‌کند وقتی می‌خواهید معامله‌ای کنید تمام جوانب آن را بسنجید. شما معامله کردید، قراردادی را امضا کردید، تمام تعهدات آن را انجام دادید، اما طرف مقابل آن را اجرا نکرد. از شما تقاضا دارم دستاورد‌های حاصل از برجام را برای ما برشمارید.
همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد در مجلس مطرح کرد

بازگشت به اعتماد مردم بسیار مهم است

عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس گفت: همه پروژه‌ها تنها به یک هدف ختم می‌شود و آن بازگشت اعتماد به مردم است؛ مردم باید اعتمادشان بازگردد و بازگشت به اعتماد مردم برای من به عنوان مسئول اقتصادی بسیار مهم است و ما باید مردم را در اقتصاد مشارکت دهیم و آن‌ها را به صحنه بیاوریم.
موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات

بروجردی: همه مقابل ما صف‌آرایی کرده‌اند

علاء‌الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما شاهد جنگ اقتصادی و جنگ اطلاعاتی هستیم از سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا تا سازمان‌های منطقه‌ای و همپیمانان آمریکا، همه مقابل ما صف‌آرایی کرده‌اند.
از رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم

خطیب: دستگاه اطلاعاتی با خطای فریب خوردگان صبورانه برخورد می‌کند

اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات در مجلس گفت: اگر دستگاه اطلاعاتی در برابر دشمنان و خائنین به ملت، با سرسختی و مقتدرانه ایستادگی می‌کند، اما با خطای فریب خوردگان و ناآگاهان صبورانه و حمایت گرایانه برخورد می‌کند.

نماینده تهران: رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب به اصلاح‌طلبان بدهکار نیست!

مجتبی زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور اصلاح‌طلب و صادق ما به اصلاح‌طلبان تشکیلاتی بدهکار نیست بلکه به امیرالمومنین بدهکار است؛ نه در شعار و نه در سبد رای به اصلاح‌طلبان تشکیلاتی بدهکار نیست. پزشکیان گفته من اصولگرا هستم اصولی که به حق و عدل ختم می‌شود؛ با این دلیل من بر لبان و دستان پزشکیان بوسه می‌زنم.
محبی‌نیا مطرح کرد

احتمالا ۲ تا ۳ نفر از کابینه رای نمی‌آورند/ رای بالا برای وزرای کشور، دادگستری، اطلاعات و دفاع

جهانبخش محبی‌نیا، فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس معتقد است که وزرای کشور، دادگستری، اطلاعات و دفاع رای بالای مجلس را کسب می‌کنند و احتمال دارد ۲ تا ۳ نفر از کابینه پزشکیان رای نیاورند.
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد شد.