نمایندگان مخالف و موافق درباره چه چیزی صحبت می‌کنند

انتقاد دو نماینده از ارائه‌نشدن برنامه رئیس‌جمهور به مجلس/ قالیباف پاسخ داد

در جلسه علنی امروز (شنبه)، دو نماینده مجلس در تذکرات جداگانه‌ خود از ارائه نکردن برنامه مشخصی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی انتقاد کردند.

بهروزآذر: نگاه زنانه «فرزانه صادق» شهرها را امن‌تر می‌کند

زهرا بهروز آذر، معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در دفاع از معرفی فرزانه صادق مالواجرد برای وزارت راه و شهرسازی نوشت: تجربه زیسته و نگاه زنانه او در کنار تخصصش، شهرهای‌مان را به مکان‌هایی امن‌تر، قابل دسترس‌تر و با کیفیت زندگی بهتر برای همه، به‌ویژه زنان و کودکان، تبدیل می‌کند. امید که مجلس به این نگاه نو و ضروری اعتماد کند.
مدال‌آوران المپیک چشم انتظار بهبود زیرساخت‌ها و وضعیت ورزش هستند

فروردین‌: پزشکیان به‌دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است

محمدمهدی فروردین، نماینده فیروزآباد در مجلس گفت: رئیس جمهور به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است و ما باید ضمن نظارت بر عملکرد دولت یاری‌گر او باشیم.
حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس مطرح کرد

نطق امروز پزشکیان مانند مناظرات بود!

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مجلس خطاب به مسعود پزشکیان گفت: نطق امروز شما مانند مناظرات بود. انتظار داشتم شما به صراحت دیدگاه‌های خود را درباره موضوعاتی مانند ارز بیان کنید.

تذکر یک نماینده به پزشکیان؛ بگویید چرا فلان وزیر را انتخاب کردید

علی بابایی کارنامی، نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به پزشکیان، رئیس‌جمهوری گفت: اگر قرار باشد رئیس جمهوری کلیات بگوید که فهم مشترک بین دولت و مجلس وجود دارد، شما باید بگویید که چرا فلان وزیر را انتخاب کردید و دیدگاه هایشان را بیان کنید. ۴ سال دیگر در تریبون‌ها می‌گویند مجلس مقصر بود یا دولت، مردم قضاوت خواهند کرد.
دفاع رئیس‌جمهور از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم

پزشکیان: مقصر ما هستیم، نه آمریکا/ هیچ وزیری را بر اساس دید سیاسی پیشنهاد ندادیم

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان که برای دفاع از کابینه پیشنهادی خود به مجلس رفته است، گفت: مردم باید راضی باشند. مردم امروز از ما شاکی هستند. مقصر ما هستیم. مقصر آمریکا یا بیگانگان دیگر نیستند.
برای دفاع از وزرای پیشنهادی دولت

پزشکیان وارد مجلس شد

مسعود پزشکیان امروز شنبه (۲۷ مردادماه) و دقایقی قبل وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد تا از ۱۹ وزیر پیشنهادی خود برای تشکیل دولت چهاردهم دفاع کند.