ادامه تحریم‌ها ایرانسوز است و زمان توسعه را از ایران می‌گیرد

جلالی‌پور: پزشکیان به دنبال توسعه کشور است/ روند بکارگیری زنان و جوانان ادامه پیدا کند

حمیدرضا جلایی‌پور، استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید که مسعود پزشکیان به دنبال توسعه کشور است و روند بکارگیری زنان و جوانان متخصص در پست‌های وزارت خانه‌ها و استانداری‌ها باید ادامه پیدا کند.
دوران خالص‌سازی و اخراج اساتید تمام شد؟

دولت سیزدهم رفت، استاد اخراجی برگشت

پس از پایان دوران دولت سیزدهم که با اخراج عجیب و پی‌درپی اساتید منتقد در دانشگاه‌های ایران همراه بود، یک استاد دانشگاه شریف از بازگشت خود به این دانشگاه خبر داده است.
باید صدای بی صدایان باشیم

پزشکیان: نباید نخبگان را فراری دهیم/ تصور نمی‌کنم عددی شدم که برای کسی قیافه بگیرم

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری در مراسم تکریم و معارفه وزیر بهداشت با اشاره به اینکه نباید نخبگان فراری داد و آنها را امر و نهی کرد، گفت: من رییس جمهور شدم و خیال نمی‌کنم کسی شدم هنوز هم احترام اساتید را حفظ می‌کنم و تصور نمی‌کنم عددی شدم که برای کسی قیافه بگیرم.
بهشتی‌پور می‌گوید هر اقدامی که انجام می‌دهیم، در راستای «پاسخ موثر» و «مدیریت تنش» باشد

مدیریت تنش‌ها میان ایران و آمریکا/ به پزشکیان ویزا می‌دهند؟

حسن بهشتی‌پور، کارشناس مسائل بین‌الملل درباره چشم‌انداز مناسبات تهران – واشنگتن در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: در شرایط کنونی و همان‌گونه که اخیرا وزیر امورخارجه ایران نیز اشاره کرد، به‌نظر می‌رسد در مناسبات ایران و آمریکا شاهد مدیریت تنش‌ها خواهیم بود. معتقدم آمریکایی‌ها به پزشکیان ویزا خواهند داد، اما از این دست جریان‌سازی‌های رسانه‌ای بهره‌برداری سیاسی می‌کنند.
قائم‌پناه می‌گوید سخنگوی دولت به زودی معرفی می‌شود

هفته آینده نشست خبری رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد

قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه سخنگوی دولت به زودی معرفی می‌شود، گفت: هفته آینده نشست خبری رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.
رئیس‌جمهور در آیین تکریم و معارفه وزرای سابق و فعلی اقتصاد مطرح کرد

تلاش برای نجات کشور با استفاده از نخبگان و بر اساس وفاق ملی

مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری در مراسم معارفه وزرای سابق و فعلی امور اقتصادی و دارایی بر تلاش برای نجات کشور از بحران‌ها با استفاده از نخبگان و بر اساس وفاق ملی تاکید کرد و گفت: در دوره‌های گذشته در اقدامی غیرعاقلانه به جای اولویت‌بندی در تخصیص منابع محدود، انبوهی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی کلید خورده، اما هیچ کدام از آن‌ها به سرانجام نرسیده و امروز در حال تعدیل خوردن است.
نماینده مجلس می‌گوید اینگونه مسائل به اظهارنظرات سیاسی شباهت دارد

سلیمی: به شروط مجلس درباره حذف ارز ترجیحی عمل نشد/ برخی دنبال مقصر هستند

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های اخیر درباره حذف ارز ترجیحی، می‌گوید که به شروط مجلس در زمینه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی عمل نشد و برخی بعد از گذشت زمان، به دنبال یک مقصر می‌گردند.
در مراسم تودیع و معارفه وزرای فعلی و سابق جهاد کشاورزی اعلام کرد

عذرخواهی عارف از گندمکاران؛ بدهی دولت در مرحله پرداخت است

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور با عذرخواهی از گندمگاران، گفت: خبر خوب به آن‌ها بدهم که بیش از ۸۰ تا ۸۵ درصد بدهی دولت به گندمکاران تأمین و مصوب شده و در مرحله پرداخت است.