تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

نماینده مجلس: ترورهای لبنان با حمایت آمریکا انجام شده است

عباس گلرو، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترور‌های روز گذشته لبنان با حمایت آمریکا انجام شده که نوعی کشتار جمعی محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۷۲۴۳۲
۱۹:۰۲ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

نماینده مجلس: ترورهای لبنان با حمایت آمریکا انجام شده است

دیدارنیوز: رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سلسله ترور‌های روز گذشته لبنان با حمایت آمریکا انجام شده است که نوعی کشتار جمعی محسوب می‌شود.

به نقل از رسانه خانه ملت، عباس گلرو، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس، با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در لبنان اظهار داشت: این اقدام خطرناک در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه امنیت ملت‌های منطقه است که شورای امنیت سازمان ملل باید نشستی فوری در خصوص آن تشکیل دهد.

وی افزود: تعدادی از شهروندان لبنانی در این اقدام مجرمانه رژیم صهیونیستی مجروح و یا به شهادت رسیده اند.

گلرو تاکید کرد: امروز این مسأله در حاشیه یکی از جلسات در مجلس بررسی شد و تماس‌هایی با بیروت و وزارت خارجه داشتیم و جزئیات حادثه را دریافت کردیم.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:جنایت رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی گناه و کودکان فلسطین و اقدام تروریستی اخیر علیه شهروندان لبنانی و آسیب به آنها، در آینده نه چندان دور چشم رژیم صهیونیستی را کور خواهد کرد و این رژیم را به سمت نابودی خواهد برد.

نماینده مردم سمنان تصریح کرد: این اقدام با هدایت نتانیاهو و حمایت امریکا انجام می‌شود که بی شک ساکنان سرزمین‌های اشغالی و صهیونیست‌ها را به سمت پرتگاه نابودی خواهد برد.

وی با بیان اینکه تیم امدادی از هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عازم لبنان شده است، گفت: تیم پزشکی کشورمان در لبنان حاضر شده است و قرار است با هماهنگی مقامات لبنانی تعدادی از مجروحانی که نیاز به درمان‌های تکمیلی دارند را طی روز‌های آینده به تهران منتقل کنند همینطور بر اساس اخبار واصله شرایط جسمی سفیر کشورمان در لبنان که در این اقدام تروریستی آسیب دیده است مطلوب است و در حال حاضر در حال مداوا هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این اقدام تروریستی علیه شهروندان لبنانی نوعی اقدام علیه امنیت عمومی و کشتار جمعی است که به طور طبیعی با پشتیبانی آمریکایی‌ها انجام شده و اخیرا تجهیزات اطلاعاتی و نظامی آمریکا در تل آویو مستقر شده است و این حادثه سرانجام شومی برای رژیم صهیونیستی رقم خواهم زد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی