برخی نیرو‌های تندرو فرمایشات رهبری را ابزاری علیه ظریف و روحانی کردند

عطریانفر: پیش‌نیاز حل مشکلات اقتصادی رفع مساله تحریم است/ مشکلات با غرب مدیریت شود

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: با توجه به اینکه بخش بزرگی از مشکلات داخلی ما ناشی از معضلات و بحران‌های حوزه سیاست خارجی است، پیش‌نیاز حل مشکلات اقتصادی ایران رفع مسأله تحریم است و حل مسأله تحریم در گرو این است که مشکلات طولانی‌مدتی که با غرب داریم به خوبی مدیریت شود.
وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!
در ویژه برنامه گفتگو با دکتر رحیم قمیشی، تحلیلگر سیاسی با دیدار نیوز مطرح شد

وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!

با دکتر رحیم قمیشی تحلیلگر سیاسی درباره "انتخابات اخیر ریاست جمهوری، پیروزی دکتر پزشکیان و بهترین نحوه تعامل با دولت چهاردهم" گفتگو کردیم.
اظهار دوستی روس‌ها و روابط راهبردی با ایران، در تناقض آشکار است

محسن رضایی: رفتار روسیه قابل‌قبول نیست، باید ابهامات را برطرف کنند

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: رفتار دولتمردان روسیه درباره گذرگاه زنگزور و جزایر سه‌گانه ایران، به هیچ وجه قابل‌قبول نیست و با اظهار دوستی آن‌ها و روابط راهبردی با ایران، در تناقض آشکار است. این ابهامات را باید برطرف کنند.
اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد

پزشکیان از وضع مملکت کاملا آگاه است/ ادامه این وضعیت مفید نخواهد بود

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه پزشکیان، رئیس‌جمهوری از وضع مملکت کاملا آگاه است، گفت: امروز ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است و می‌دانیم ادامه این وضعیت مفید نخواهد بود.
میرزایی، فعال سیاسی اطلاح طلب مطرح کرد

دولت می‌تواند مساله حجاب و فیلترینگ را حل کند

جلال میرزایی، فعال سیاسی اطلاح طلب با اشاره به اینکه باید در کشور فضای آرام باشد و از التهابات کاسته شود، درباره حل کردن مساله حجاب یا برطرف کردن فیلترینگ گفت: دولت می‌تواند با گفتگو این مسائل را حل کند. واکنش‌ها نسبت به حادثه لاهیجان چه توسط وزارت کشور و چه دستگاه قضایی و چه نیروی انتظامی را نگاه کنید؛ این بار نیامدند توجیه کنند، گفتند که اشتباه شده و دنبال برخورد هستند.

جبهه اصلاحات: تربیت‌شدگان ⁧دانشگاه امام صادق⁩ با کدام مجوز از سرمایه‌های مردم وام گرفته‌اند؟

جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در واکنش به خبر جنجالی دریافت وام میلیاردی اعضای هیات مدیره سازمان بورس نوشت: تربیت‌شدگان ⁧دانشگاه امام صادق⁩ با کدام حجت شرعی و مجوز قانونی از سرمایه‌های مردم وام گرفته‌اند؟
نماینده سابق مجلس می‌گوید دولت چهاردهم باید نسبت به احداث کریدور زنگزور حساس باشد

مطهری: روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده است

علی مطهری، نماینده سابق مجلس اعلام کرد که روسیه هیچگاه به فکر منافع ایران نبوده و دولت چهاردهم باید نسبت به احداث کریدور زنگزور حساس باشد.
پزشکیان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق زنان ایران را هم تبریک گفت

واکنش جالب رئیس‌جمهور به تذکر یک کاربر؛ «اخبار خوب زیاد است»

افتخارآفرینی این روزهای تعدادی از ورزشکاران کشورمان در میادین مختلف از جمله المپیک و پارالمپیک باعث شده تا رشته‌های ورزشی دیگر با وجود کسب عنوان در سایه قرار بگیرند. با این حال، تذکر یک کاربر فضای مجازی درباره نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق زنان ایران در جهان باعث شده تا مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری این عنوان را هم تبریک بگوید.