انصارالله: یمن توان برهم زدن موازنه قوا را دارد
پاسخ به حملات اسرائیل به تعویق نخواهد افتاد

انصارالله: یمن توان برهم زدن موازنه قوا را دارد

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: پاسخ به حملات اسرائیل به بندر حدیده هرگز به تعویق نخواهد افتاد و یمن توان برهم زدن موازنه قوا را دارد.
آمادگی ژاپن برای ایفای نقش سازنده میان دو طرف برای احیای برجام

پزشکیان: ایران آماده گفتگو درباره برجام است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در گفت‌وگوی تلفنی با «فومیو کیشیدا» نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد: این آمریکا بود که ابتدا از برجام خارج شد و سپس شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرد. با این حال جمهوری اسلامی ایران همواره آماده هر گونه گفتگو در این زمینه با ملاحظه همه جوانب جهت احقاق حقوق ملت ایران بوده و هست.
کارزار انتخاباتی هریس با ۸۱ میلیون دلار رکورد زد
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقابت برای جذب کمک‌های مالی

کارزار انتخاباتی هریس با ۸۱ میلیون دلار رکورد زد

ستاد انتخاباتی کامالا هریس ظرف ۲۴ ساعت پس از اعلام استعفای جو بایدن، در مجموع بیش از ۸۱ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کرد که این یک رکورد محسوب می‌شود.
امیر سعید ایروانی، نماینده ایران در سازمان ملل مطرح کرد

آمریکا مسئولیت خود در وضع امروز سوریه را انکار می‌کند

امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد اعلام کرد: طبق معمول، نماینده ایالات متحده آمریکا با نفاق سعی در انکار مسئولیت خود در وضعیت کنونی سوریه و منطقه گسترده‌تر داشت و ایران را مقصر جلوه داد، اما حقیقت غیرقابل انکار این است که حضور غیرقانونی نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در سوریه، ناقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه است.
پهپاد‌ها، بلای جان اسرائیل
وال‌استریت‌ ژورنال گزارش داد

پهپاد‌ها، بلای جان اسرائیل

رسانه آمریکایی وال استریت ژورنال، گزارش داد که پهپاد‌ها بلای جان اسرائیل شده‌اند؛ آن‌ها کوچک هستند، شناسایی آن‌ها دشوار است و نمی‌توان مسیر پروازی آن‌ها را پیش‌بینی کرد.
استقبال دمکرات‌ها از نامزدی هریس؛ ترامپ نمی‌تواند روی «سن» مانور بدهد
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

استقبال دمکرات‌ها از نامزدی هریس؛ ترامپ نمی‌تواند روی «سن» مانور بدهد

برخی از چهره‌های برجسته حزب دمکرات که قرار است ماه آینده در کنفرانس این حزب در شیکاگو شرکت کنند، حمایت خود را از کامالا هریس اعلام کرده‌اند. اگر هریس که ۲۰ سال از دونالد ترامپ جوان‌تر است، موفق به کسب نامزدی حزب دمکرات شود، کارزار ترامپ دیگر نمی‌تواند روی این موضوع مانور بدهد.
انصراف بایدن به‌خاطر سلامتی نبود!
شبکه سی ان ان اعلام کرد

انصراف بایدن به‌خاطر سلامتی نبود!

شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که تصمیم جو بایدن برای انصراف از رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل مشکلات سلامتی نبوده است.
گزارش عملکرد دستگاه سیاست خارجی در نشست سخنگوی وزارت خارجه

کنعانی: تغییر رفتار آمریکا می‌تواند فضای مناسبات را تغییر دهد

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه به همراه سه تن از معاونان وزارت خارجه به منظور ارائه گزارش عملکرد دستگاه سیاست خارجی در دولت سیزدهم برگزار شد. ناصر کنعانی در این نشست گفت: دولت آمریکا در طول سال‌های گذشته همواره نگاهی خصمانه و سیاست خصمانه در ارتباط با ایران در پیش گرفته و آنچه که می‌تواند فضای مناسبات را تغییر دهد تغییر رفتار خصمانه آمریکا نسبت به ملت ایران است.
۴