عراقچی: تهدیدها زیاد است، باید از فرصت‌ها استفاده کنیم
در مراسم تودیع و معارفه وزیر امور خارجه مطرح شد

عراقچی: تهدیدها زیاد است، باید از فرصت‌ها استفاده کنیم

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تهدیدها زیاد است، اما ظرفیت‌های کشورمان هم بسیار زیاد است و هنر ما باید این باشد که بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و این مستلزم آن است که تمام همت و تلاش خود را بکار گیریم و در جهت منافع کشور حرکت کنیم.
تاکید رهبر انقلاب بر اولویت بالای گسترش روابط با ترکمنستان
در دیدار با رهبر ملی ترکمنستان و هیات همراه مطرح شد

تاکید رهبر انقلاب بر اولویت بالای گسترش روابط با ترکمنستان

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با «قربانقلی بردی محمداف» رهبر ملی ترکمنستان و هیات همراه، گسترش روابط دو کشور را دارای اولویت فراوان دانستند.
سواستفاده نتانیاهو از انتخابات آمریکا
هاآرتص اعلام کرد

سواستفاده نتانیاهو از انتخابات آمریکا

«بن ساموئلز»، خبرنگار روزنامه هاآرتص در واشنگتن مدعی شد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به جای تلاش برای توافق آتش ‌بس، به دنبال استفاده از فرصت انتخابات در آمریکا و ماندن در قدرت است.

دیدار محمداف با رهبر انقلاب

«قربانقلی بردی محمداف» رهبر ملی ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و ترکمنستان

پزشکیان: توافق گازی با ترکمنستان اقدامی راهبردی است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و ترکمنستان گفت: توافق گازی با ترکمنستان اقدامی راهبردی برای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه است.
سفارت ایران در آفریقای جنوبی اعلام کرد

۱۰ ملوان ایرانی از موزامبیک آزاد شدند

با اعلام سفارت ایران در آفریقای جنوبی، ۱۰ نفر از هموطنان ملوان که ۱۸ ماه قبل به دلیل ورود غیرمجاز به آب‌های ساحلی موزامبیک توسط پلیس این کشور دستگیر شده بودند، آزاد شدند.
۳