بیش از ۵ هزار امضا پای بیانیه اعتراض به مصوبه حداقل دستمزد و مطالبه لغو آن 
تداوم واکنش‌ها به مصوبه شورای عالی کار؛

بیش از ۵ هزار امضا پای بیانیه اعتراض به مصوبه حداقل دستمزد و مطالبه لغو آن 

ما امضاکنندگان بیانیه، قبل از هرچیز خواستار اصلاح ساختار شورای عالی کار و برخورداری کارگران ایران از حق تشکل یابی مستقل براساس مقاوله نامه‌های ۸۷ و ۹۸ سازمان بین المللی کار هستیم و ضمن حمایت از عملکرد نمایندگان کارگری شورای عالی کار در عدم پذیرش پیشنهادات ناعادلانه و غیرقانونی، اعلام می‌داریم که افزایش ۲۱ درصدی دستمزد به هیچ وجه وجاهت قانونی ندارد؛ باید خروجی جلسه شورای عالی کار به علت عدم رعایت سه جانبه گرایی، ملغی شده و مذاکرات مزدی با در نظر داشتن رقم ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومانی سبد معاش، به عنوان مبنای چانه زنی، از سر گرفته شود. هر نوع افزایش دستمزد کمتر از رقم توافق شده‌ی سبد معاش، در بحران فعلی کرونا که موجب بیکاری نیروی کار در مقیاس وسیع و افزایش قابل ملاحظه در هزینه‌های زندگی طبقه کارگر شده، برای کارگران و بازنشستگان پذیرفتنی نیست و بی شک اعتراض همه را در پی خواهد داشت.
ساخت ۵۴ واحد مسکونی برای معلولان
وعده دبیرستاد مسکن به معلولان

ساخت ۵۴ واحد مسکونی برای معلولان

دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی گفت: 54 هزار واحد مسکونی برای معلولان و جامعه هدف در دست ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان امسال به مدجویان تحویل شود.
دعوت به کار موسسه رعد
موسسه خیریه رعد در حوزه معلولین داوطلب می پذیرد

دعوت به کار موسسه رعد

مجتمع رعد به منظور توسعه فعالیت‌های خود در بخش اشتغال و کارآفرینی، جهت موقعیت «همیار شغلی» دعوت به همکاری از افراد داوطلب می‌نماید.
تجمع معلولین معترض در مقابل مجلس
معلولین به حداقل دستمزد بیمه توانبخشی در مقابل مجلس اعتراض کردند

تجمع معلولین معترض در مقابل مجلس

جمعی از معلولین در اعتراض به بودجه سال ۹۸ و عدم توجه به حقوق معلولین در بودجه، مقابل مجلس تجمع کردند.