با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی صورت گرفت؛

رونمایی از ارقام جدید غلات دیم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور

با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ارقام جدید موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور مستقر در مراغه، شامل چهار رقم گندم زمستانه، دو رقم ماشک پاییزه و بهاره، دو رقم نخود پاییزه، سه رقم جو پاییزه و بهاره و یک رقم عدس جدید معرفی شد.
سرپرست معاونت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد:

تشدید نظارت بر بازار شب عید آذربایجان شرقی در دو گروه کالایی و خدماتی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۹ با استفاده از توان ۲۰۰ نفر بازرس و کارشناس بازرسی و چندین نفر ناظر افتخاری به صورت محسوس و نامحسوس در سطح استان همزمان با سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.
مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

تجهیز ۲۷ مزرعه پرورش ماهی به تجهیزات مکانیزه در سال جاری

مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ با استفاده از ادوات مکانیزه، ۲۷ مزرعه پرورش ماهی به تجهیزات مکانیزه مجهز شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خبر داد:

آمادگی دستگاه‌های آذربایجان شرقی برای مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از شرایط جوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اخطاریه جوی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، تمامی دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های امدادی، عملیاتی و نظامی و انتظامی، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در حالت آماده باش قرار دارند.

فرایند جدید ثبت نام خودرو اعلام می‌شود

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودرو نسبت به سال گذشته ٣ برابر شده است، گفت: طی هفته‌های آتی فرآیند جدید ثبت نام خودرو اعم از پیش فروش و فروش فوق العاده اعلام خواهد شد و امیدواریم قیمت‌ها تعدیل شود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

خدمات دولت به اطلاع مردم نمی‌رسد

معاون استاندار آذربایجان شرقی از عدم اطلاع رسانی خدمات دولت، انتقاد کرده و آن را بی انصافی در حق دولت دانست.