سه داروخانه محتکر ماسک در تبریز پلمب شد

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی این استان سه باب داروخانه در شهرستان تبریز به علت گرانفروشی، احتکار و عدم عرضه کالا‌های مرتبط با سلامت شهروندان پلمب شد.
معاون آموزشی دانشگاه تبریز:

کلاس‌های دانشگاه تبریز تعطیل شد

به دنبال تماس تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز با ایسنا و اعلام تعطیلی کلاس‌های دانشگاه تبریز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معاون آموزشی دانشگاه تبریز گفت: کلاس‌های امروز دانشگاه تبریز تعطیل هستند.

" داودی" نماینده مردم سراب شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اعلام پایان شمارش آرا در تمام حوزه‌های انتخابیه استان، نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه سراب را اعلام کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

کتابخانه‌های سیار در مناطق زلزله زده‌ی استان آذربایجان شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی حضور کتابخانه‌های سیار کانون در مناطق زلزله‌زده با همکاری استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل را از اقدامات طرح امداد فرهنگی این کانون عنوان کرد و افزود: در حال حاضر نیز اجرای طرح امداد فرهنگی با راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های مدارس روستائی شهرستان سراب ادامه دارد.
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی خبر داد:

نفوذ سامانه‌ی بارشی قوی از روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به ورود سامانه‌ی بارشی از روز چهارشنبه به استان، گفت: سامانه‌ی بارشی از بعد از ظهر فردا فعالیت قوی خواهد داشت.

کارگاه مهارت‌ها و رفتار حرفه‌ای گردشگری در تبریز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه تخصص مهارت ها، آداب و رفتار حرفه‌ای در صنعت گردشگری به همت مرکز گردشگری سهند وابسته به معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان و همکاری شهرداری منطقه ۸ تاریخی فرهنگی تبریز خبر داد.