کارشناس هواشناسی استان:

مریوان رکورددار بارش برف/ دمای هوای کردستان کاهش می‌یابد

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه شهرستان مریوان با ۲۵ سانتی‌متر بارش برف رکورددار بارش برف شبانه روز گذشته در سطح استان بوده اعلام کرد که دمای هوای کردستان از روز یک‌شنبه به طور میانگین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبرداد:

۷۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین خیابان‌های اصلی سطح سنندج را برف روبی کردند

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه با ۷۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین تمامی خیابان‌های اصلی سطح شهر برف روبی شد، گفت: عملیات برف روبی پیاده رو‌های اصلی سطح شهر آغاز شده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی خبر داد:

تخصیص ٧٠٠میلیون تومان برای آموزش رشته‌های صنایع دستی در کردستان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: سالیانه به صورت میانگین از ٦٥٠ تا ٧٠٠ میلیون تومان برای آموزش متقاضیان و علاقمندان در حوزه صنایع دستی استان کردستان اختصاص و هزینه می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اعلام کرد:

۳۰۰ قلاده سگ در سنندج واکسناسیون و پلاک کوبی شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: از زمان راه اندازی مرکز کنترل جمعیت سگ‌های آزاد در سنندج ۳۰۰ قلاده سگ بلاصاحب واکسناسیون، انگل زدایی، عقیم سازی و پلاک کوبی شد.

برگزاری کلاسهای مهارت در کردستان

 مدیرکل آموزش فنی ‌حرفه‌ای کردستان گفت: یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۴۷ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در مراکز آزاد فنی و حرفه‌ای این استان به متقاضیان ارائه شده است.

حقوق دولتی معادن به استان کردستان بازگردانده شود

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص نقش معادن در توسعه استان گفت: بدون شک معادن در توسعه استان‌ها به ویژه استان‌های کمتر توسعه‌یافته‌ای همچون کردستان نقش بسزایی دارد و تا زمانی که در محل مناسب خود فرآوری نشوند منجر به صرفه اقتصادی نخواهد شد.