تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

برگزاری کلاسهای مهارت در کردستان

 مدیرکل آموزش فنی ‌حرفه‌ای کردستان گفت: یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۴۷ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در مراکز آزاد فنی و حرفه‌ای این استان به متقاضیان ارائه شده است.

کد خبر: ۵۰۱۷۰
۱۵:۵۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
دیدارنیوز- مدیرکل آموزش فنی ‌حرفه‌ای کردستان گفت: یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۴۷ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در مراکز آزاد فنی و حرفه‌ای این استان به متقاضیان ارائه شده است.

سید جمیل احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مهارت به ۹ هزار و ۱۱۳ کارآموز در بخش آموزشگاه‌های آزاد فنیحرفه‌ای تحت نظارت این اداره کل در استان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۴ آموزشگاه آزاد به عنوان بخش خصوصی زیر مجموعه اداره کل آموزش فنی‌ حرفه‌ای کردستان هستند، اضافه کرد: این آموزش‌ها در شاخه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به کارآموزان داده شده است.
احمدی یادآور شد: عملکرد نفر دوره به تفکیک جنسیت شامل زن‌ها ۶ هزار و ۶۷۲ نفر و مردها ۲ هزار و ۴۳۹ نفر است.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان با بیان اینکه از سهم آموزش‌های ارائه شده بیشترین سهم مربوط به گروه خدمات با میزان ۷۷ درصد است، افزود: سهم دیگر گروه‌ها به ترتیب گروه صنعت ۱۱ درصد، فرهنگ و هنر ۱۰ درصد و گروه کشاورزی کمتر از یک درصد است.

وی تاکید کرد: درصد کارآموزان از لحاظ جنسیت به تفکیک خوشه نیز شامل سهم زن و مرد از گروه خدمات به ترتیب ۷۸ درصد و ۲۲ درصد، از گروه صنعت به ترتیب ۲۵ درصد و ۷۵ درصد، از گروه فرهنگ و هنر به ترتیب ۹۱ درصد و ۹ درصد و از گروه کشاورزی به ترتیب ۴۰ درصد و ۶۰ درصد است.

احمدی گفت: امسال در مجموع در خوشه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی، ۲۳ هزار و ۸۸۲ نفر از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی حرفه ای بهره‌مند شده‌اند.

در حال حاضر ۱۶ مرکز آموزش فنی حرفه ای چارت دار دولتی و ۱۳۴ آموزشگاه فنی حرفه ای خصوصی در این استان مجوز فعالیت دارند که حدود ۷۵۰ مربی نیز در این مراکز مشغول به کار و آموزش هنرجویان هستند.
منبع: ایرنا

  



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی