کارشناس هواشناسی استان کردستان.

موج بارشی قوی تا ساعاتی دیگر آسمان کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی وارد شده از غرب کشور تا روز سه‌شنبه ادامه می‌یابد اعلام کرد که اوج بارش‌ها طی امروز و فردا صبح در آسمان کردستان صورت می‌گیرد.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج:

امسال ۸۰ بنای مسکونی و تجاری غیرمجاز در سنندج تخریب شد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در راستای جلوگیری از احداث بنا‌های غیرمجاز و همچنین اجرای احکام کمیسیون ماده صد در سال جاری ۸۰ بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری تخریب شد.

صید ماهی با موتور برق برای محیط زیست اوج بی رحمی است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج گفت: یک صیاد بی رحم که با استفاده از موتور برق اقدام به صید غیرمجاز ماهی در رودخانه منتهی به سد ژاوه کرده بود، توسط محیط بانان یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج دستگیر شد.
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج:

عوارض شهرداری سنندج افزایش یافت

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این لایحه نسبت به لایحه امسال بطور میانگین ۲۰ درصد افزایش داشته است.
معاون امور بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تکذیب شایعه بستری شدن فرد آلوده به ویروس کرونا در بیمارستان سنندج

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فایل صوتی موجود در فضای مجازی مبنی بر بستری شدن یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان توحید سنندج را شایعه دانست و تکذیب کرد.

گراز‌های گرسنه مهمان مریوانی‌ها شدند

بارش برف، سرمای هوا و نبود مواد خوراکی در زیستگاه‌های حیات وحش موجب ورود چند راس گراز به داخل شهر مریوان در جستجوی غذا شد که با مساعد شدن وضعیت جوی آن‌ها نیز به زیستگاه خود بازگشتند.