دانشگاه کردستان تا آخر هفته تعطیل شد

معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان با بیان اینکه تاکنون مورد مشکوک به کرونا در دانشگاه و خوابگاه دانشگاه کردستان وجود ندارد اعلام کرد که کلیه کلاس‌ها این دانشگاه تا آخر هفته تعطیل است.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

بیهوده نباید از کرونا ترسید

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مهم‌ترین نکته در جامعه ما در حال حاضر، هراس و ترسی است که در خصوص این بیماری ایجادشده و این در حالی است که مردم نباید از این بیماری ترس زیادی داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات کردستان:

نخستین نماینده زن کردستانی به بهارستان رسید

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: پس از تجمیع ارای صندوق‌های رای حوزه‌های انتخابیه مریوان و سروآباد شیوا قاسمی پور نماینده این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی شد.
رئیس مرکز مدیریت راه‎‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

تردد در تمام محور‌های کردستان امکان پذیر است

رئیس مرکز مدیریت راه‎‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به امکان پذیر بودن تردد در تمامی محور‌های استان گفت: محور‌های استان به دلیل بارش برف مه گرفته بوده و ارتفاع دید نیز کاهش پیدا کرده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

۱۷۰۰ تن میوه برای شب عید در انبار کردستان ذخیره شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ۵ طرح پایان سال، یک طرح آن مربوط به تهیه و توزیع میوه است که یک هزار و ۱۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب‌درختی در این بازه زمانی در بین شهروندان استان توزیع می‌شود.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست مریوان خبر داد:

بازگشت دوباره لک لک‌های مهاجر به تالاب زریبار

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان گفت: لک لک‌های مهاجر به منظور زمستان گذرانی و جوجه آوری به کلنی‌های حاشیه تالاب بین المللی زریبار مریوان بازگشتند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان:

۳۸ روستای استان کردستان در محاصره برف قرار دارند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان گفت: بارش شدید برف، کولاک و یخبندان باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۳۸ روستا شده و در حال حاضر این روستا‌ها در محاصره برف قرار دارند.