تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
رئیس مرکز مدیریت راه‎‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

تردد در تمام محور‌های کردستان امکان پذیر است

رئیس مرکز مدیریت راه‎‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به امکان پذیر بودن تردد در تمامی محور‌های استان گفت: محور‌های استان به دلیل بارش برف مه گرفته بوده و ارتفاع دید نیز کاهش پیدا کرده است.

کد خبر: ۵۲۸۲۰
۱۳:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

تردد در تمام محور‌های کردستان امکان پذیر است

دیدارنیوز ـ دانش زندی امروز (یکم اسفند) با اشاره به بارش برف و باران در استان کردستان، اظهار کرد: تردد در تمام محور‌های روستایی و شهری استان کردستان در جریان است.
 
وی با اشاره به گزارش برف در اورمان، افزود: مریوان _ سقز و مریوان _سروآباد و سروآباد_ اورامان بارش برف گزارش شده است.
 
رئیس مرکز مدیریت راه‎‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: به علت بارش شدید برف، وزش باد و کولاک در جاده‌ها همراه داشتن زنجیرچرخ برای عبور از کلیه مسیر‌های استان کردستان الزامی است.
 
زندی همچنین به رانندگان توصیه کرد: رانندگان حین تردد نکات ایمنی را رعایت کرده و به وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ و ... مجهز باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: در محور‌های کامیاران - سنندج، سقز - دیواندره، سنندج - دیواندره، سقز - بانه علاوه بر بارش برف و باران شاهد کاهش دید تا عمق حداکثر ۱۵۰ متر به علت مه گرفتگی هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی