رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه:

برخورد با فعالیت خانه‌مسافر‌های غیرمجاز در بانه تشدید شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه گفت: در راستای مصوبات کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برخورد‌های قانونی با فعالیت خانه مسافر‌های غیر مجاز تشدید شد.
سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کردستان:

ساعت کاری ادارات در استان کردستان کاهش یافت

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان از کاهش ساعت کاری ادارات در استان به منظور پیشگیری از گسترش کرونا خبر داد.

کمدی سازی تراژدی کرونا

این روزها کرونا، افکار عمومی را سخت درگیر کرده است بطوری‌که مردم این ویروس را با هراسی ویژه پیگیری می کنند و محتاج رسیدن به یک اطمینان و آرامشی هستند که قطعا از راه کمدی سازی تراژدی کرونا و یا عادی سازی آن حاصل نخواهد شد.

حس عدم کنترل، ترس از کرونا را تشدید کرده است

یک روانشناس گفت: جوی که رسانه‌ها ایجاد می‌کنند و حس عدم کنترل ناشی از مسری بودن و نبود راه درمانی برای ویروس کرونا موجب تشدید ترس و نوعی فوبیا از این بیماری در جامعه شده است.
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اعلام کرد:

بسته شدن درب‌های آرامستان بهشت محمدی سنندج/ شهروندان جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از شهروندان درخواست کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و مقابله با شیوع بیشتر این بیماری و همچنین در راستای حفظ سلامت شهروندان در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه درب‌های آرامستان بهشت محمدی بسته و شهروندان جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی سنندج مراجعه کنند.