سرپرست اداره حفاظت محیط زیست مریوان خبر داد:

بازگشت دوباره لک لک‌های مهاجر به تالاب زریبار

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان گفت: لک لک‌های مهاجر به منظور زمستان گذرانی و جوجه آوری به کلنی‌های حاشیه تالاب بین المللی زریبار مریوان بازگشتند.
دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان:

۴۵۱ اثر به پنجمین جشنواره استانی ابوذر ارسال شد

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان کردستان از ارسال ۴۵۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: امروز در مراسم اختتامیه آثار برگزیده تجلیل خواهند شد.

سراب کوثر، نگینی نیلگون در دل کردستان

آیا تا به حال به جزیره‌هایی هولناک و مخوف در دل داستان‌ها و فیلم‌ها اندیشیده‌اید؟ آیا تاکنون حس کنجکاوی دیدن یک جزیره در دنیای واقعی خود به سراغ شما آمده‌است؟ آیا تا به حال هوای سفر به یک جزیره زیبا در دل یک دریاچه زیبا به سرتان زده؟ اگر قصد دارید به جزیره‌ای زیبا و چشم‌نواز سفری داشته باشید با ما به دل استان کردستان سفر کنید.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کردستان اعلام کرد:

مسدود بودن راه ۴۸ روستای کردستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: همچنان به دلیل کولاک مجدد راه ارتباطی ۴۸ روستای کردستان مسدود است.
کارشناس هواشناسی استان:

موج بارشی جدید در راه کردستان است

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه از نیمه‌شب امروز چهارشنبه موج بارشی جدید آسمان کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد اعلام کرد که دمای هوا از بعد از ظهر امروز به تدریج افزایش پیدا می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کردستان اعلام کرد:

کشف بیش از ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سقز

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در یکی از انبار‌های حاشیه شهر سقز مقدار قابل توجه سوخت کشف شده اعلام کرد که در بازرسی از این انبار ۵۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شده است.
معاون امور بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

قرنطینه یک بیمار مشکوک به کرونا در سنندج

معاون امور بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است، گفت: این ویروس به علت واگیری بسیار سریع، از فرد مبتلا به دیگران انتقال داده می‌شود لذا از مردم درخواست داریم موارد بهداشتی را رعایت کنند.
رئیس پلیس فتای استان کردستان خبر داد:

دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در کردستان

رئیس پلیس فتای استان کردستان از دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در کردستان خبر داد و گفت: در این کشف پیشگیرانه پلیس فتا چهار نفر دستگیر شدند.