دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی:

بیش از ۷۰ درصد مردم متقاضی ابطال خدمات سفر خود هستند

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: آنچه اکنون با آن مواجهیم، نشان‌دهنده این است که حداقل بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم متقاضی ابطال خدمات خود هستند.

بهداشت روانی کودکان در بحران کرونا اهمیت دارد

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان خراسان رضوی گفت: کودکان به میزان بیشتری در معرض آسیب استرس فراگیر شدن کرونا قرار دارند بنابراین بهداشت روانی خردسالان زیر ۶ سال در مواجه با بحران کرونا از اهمیت به سزایی برخوردار است.

افزایش خطر ابتلا به ویروس‌ها با استفاده بیش‌ازاندازه مواد ضدعفونی‌کننده دست

برخی از متخصصان پزشکی هشدار دادند که استفاده بیش‌ازاندازه از ضدعفونی‌کننده دست حاوی الکل برای محافظت در برابر کروناویروس جدید می‌تواند به‌طور معکوس خطر عفونت را از طریق اختلالات پوستی افزایش دهد.
دادستان بردسکن خبر داد:

صدور حکم انفصال از خدمت شهردار سابق شهرآباد

دادستان بردسکن گفت: به دلیل تخلفات مالی و فروش برخی تجهیزات شهرداری شهرآباد توسط شهردار سابق این شهر حکم انفصال از خدمت وی صادر شد و پرونده در دست بررسی است.
تولیت آستان قدس رضوی پاسخ داد

حرم مطهر رضوی تعطیل می‌شود؟

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آن‌ها هستیم.
مدیر کل گمرک دوغارون:

مرز افغانستان و ایران باز شد

مدیر کل گمرک دوغارون گفت: مرز افغانستان و ایران که روز گذشته بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی افغانستان بر روی مسافران بسته شده بود، امروز باز شد.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی:

وضعیت سفید استان خراسان رضوی در رابطه با کرونا/ استفاده از دستگاه‌های بازرسی بدنی در حرم

مدیرکل پدافندغیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر استان در وضعیت سفید قرار دارد و مبتلا به ویروس کرونا در حدی که تهدیدی برای استان ایجاد کند، وجود ندارد.