معاون عمران شهرداری مشهد خبر داد:

ممنوعیت فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) از ۱۷ اسفند

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از ممنوعیت فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) از شنبه ۱۷ اسفند خبرداد و گفت: شهروندان برای خرید بلیت به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت و یا آژانس‌های مسافرتی اقدام کنند.
رزم‌حسینی:

مردم خراسان رضوی شیوع کرونا را جدی بگیرند

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم خراسان رضوی برای مقابله با ویروس کرونا حتما همراهی لازم را داشته باشند، به علاوه اینکه واقعا وجود این ویروس در سطح جامعه را جدی بگیرند.
شهردار مشهد:

آژیر قرمز در مشهد هم به صدا درآمد/ کرونا در مشهد مانند کوه یخ است / اگر مردم رعایت نکنند دوره فراگیری بیماری طولانی‌تر می‌شود

شهردار مشهد گفت: درحال حاضر آژیر قرمز در مشهد به صدا درآمده و تا زمانی که آژیر سفید را دانشگاه علوم پزشکی به صدا نیاورد، همه ما موظف هستیم که نکات را رعایت کنیم.

چگونه شیوع کروناویروس جدید پایان خواهد یافت؟

باوجود تلاش‌های جهانی برای مهار کروناویروس، این بیماری همچنان در حال شیوع بوده و آمار مبتلایان رو به افزایش است، اما همانند شیوع سایر بیماری‌ها این بیماری هم سرانجام به پایان می‌رسد. اما چگونه؟

استقرار اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی خواف

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: از آن جایی که کنترل ورود و خروج مسافران از لحاظ وجود علائم بیماری کرونا نقش مهمی در کنترل بیماری دارد، اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی این شهرستان مستقر می‌شوند.
در جلسه شورای معاونان استانداری خراسان رضوی پیشنهاد شد:

مکاتبه با وزیر بهداشت برای جلوگیری از ورود روزانه ۳ رام قطار از قم به مشهد

شورای معاونان استانداری خراسان رضوی در جلسه خود به ریاست استاندار، خواستار جلوگیری از ورود روزانه ۳ رام قطار از مبداء قم و لغو روادید از مبداء کشور‌های پاکستان، عراق و افغانستان به مشهد مقدس شد.