سرپرست شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان قوچان:

ساکنان روستا‌ها از سفر به شهر خودداری کنند/ تعداد مبتلایان در قوچان رو به افزایش است

سرپرست شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان قوچان گفت: ساکنان روستا تا حد امکان از سفر به شهر خودداری کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود در غیر این صورت در شهرستان قوچان مانند بسیاری از شهر‌های سطح کشور با طغیان بیماری مواجه خواهیم بود.
انجیدنی خبر داد:

فوت ۲۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان رضوی/ تاکنون ۲۸۵ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز گذشته تاکنون ۲۹ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی افزوده شده است.
درخواست مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی از مردم.

به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز و شرایط اضطراری این استان گفت: از زائران و مسافران درخواست می‌کنیم در ایام نوروز به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنند.
خطر کرونا در کمین سربازان نظام وظیفه/ نبود امکانات بهداشتی اولیه در کلانتری‌های حاشیه شهر مشهد

خطر کرونا در کمین سربازان نظام وظیفه/ نبود امکانات بهداشتی اولیه در کلانتری‌های حاشیه شهر مشهد

این روز‌ها که ویروس" کویید-۱۹" غوغای جهانی به پا کرده، مهمترین عامل در شیوع این بیماری مراکز تجمع عنوان شده و به همین دلیل مردم از حضور در مراکز خرید و اجتماعات غیر ضروری منع شده اند. در این میان مشمولان نظام وظیفه نیز برای گذران دوران خدمت مجبور به اسکان دو ساله در مراکز تجمع هستند، مراکزی که گاهی به شدت از لحاظ امکانات و تجهیزات بهداشتی وضعیت نامناسبی دارند.

ماجرای فرار بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف درباره خبر فرار بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان گفت: دو روز پیش فردی با علائم و خوداظهاری ابتلا به کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کند و بستری می‌شود، اما روز بعد از بستری، این بیمار به همراه برادرش از بیمارستان فرار می‌کند البته نتیجه آزمایش بعد از فرار مشخص می‌شود و ابتلای بیمار متواری از سوی مرکز استان منفی اعلام می‌گردد.
به دلیل شیوع ویروس کرونا و خسارت وارده.

از مدیران تأسیسات اقامتی و بوم‌گردی حمایت خواهد شد

مدیر اقامتگاه‌های بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و خسارت وارده، در آینده از مدیران تأسیسات اقامتی و بوم‌گردی حمایت خواهدشد؛ دولت در این خصوص تسهیلاتی در نظر گرفته‌است که البته این تسهیلات باید خیلی بیشتر باشد.