تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی: درست است مردم این مناطق مهمانپذیر خوبی هستند، ولی نباید خود، بیکار باشند و افراد غیر بومی جذب شوند

نماینده مردم شریف دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، روز سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، با اشاره به مهمانپذیر بودن مردم این مناطق، بر اتخاذ راهکار‌های مناسب جهت رفع معضلات تاکید کرد.

کد خبر: ۷۳۴۹۸
۱۴:۲۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

 
دیدارنیوز ـ قاسم ساعدی در این جلسه که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و معاونین وی، مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، فرمانداران دو شهرستان و سایر مسئولین برگزار گردید، بر اتخاذ راهکار‌های مناسب جهت رفع مشکلات مردم دو شهرستان بویژه جوانان تاکید کرد.
 
وی با انتقاد از عدم بکارگیری نیرو‌های بومی در شرکت‌های نفتی، بیان کرد: باتوجه به استعداد‌ها و پتانسیل‌های موجود در دو شهرستان، متاسفانه بیشترین پرسنل و کارگران موجود در شرکت‌های ذکر شده غیر بومی و خارج از استان است.
 
ساعدی افزود: درست است مردم این مناطق مهمانپذیر خوبی هستند، اما این انصاف نیست که خود بیکار باشند و افراد غیر بومی در شرکت‌های نفتی مشغول بکار شوند.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر لزوم چاره اندیشی جهت رفع معضلات فوق الذکر، اظهار داشت: متاسفانه مزایده‌ها و مناقصه‌های شرکت‌های نفتی در استان‌های دیگر انجام میشود، که چنین وضعیتی شایسته این استان بویژه دو شهرستان نیست.
 
نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در راستای ایجاد اشتغال و همچنین جذب سرمایه گذار مشکل اشتغال رفع خواهد شد، خواستار اهتمام بیش از پیش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در این خصوص شد.
 
در ادامه این جلسه، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان و شهرستان در راستای اشتغال، بیان کرد: سعی خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت نماینده دشت آزادگان و هویزه و همچنین فرمانداران دو شهرستان در جهت اشتغال جوانان شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه گام برداریم.
 
وی با اشاره به اتخاذ راهکار مناسب و همچنین افزایش نظارت در جهت جذب افراد دو شهرستان برابر ماده ۴۷ قانون اساسی، عنوان کرد: در روز‌های آینده در راستای شهرک‌های صنعتی جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و سعی خواهیم کرد مشکلات آن‌ها را برطرف نمائیم.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی