تیتر امروز

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه‌های خود با حبیب الله پیمان، پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.
هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند
جمهور ۱۴؛ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۶) / حضور دو روحانی حامی مسعود پزشکیان در استودیو

هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند

ستاد روحانیون حامی مسعود پزشکیان تشکیل شد. دیدارنیوز میزبان دو روحانی از این کمپین بود، حجج اسلام هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی تفاوت نامزد مورد حمایت خود در مقایسه با رقیب را بیان کردند.
چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید
در میزگرد انتخاباتی مشترک دیدارنیوز و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید

محمود صادقی (دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها)، ناصر مهدوی (استاد فلسفه)، تقی آزاد ارمکی (جامعه شناس) و مریم نصر اصفهانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی) در میزگردی انتخاباتی مردم را...
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

کد خبر: ۱۶۵۵۷۲
۱۱:۵۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

دیدارنیوز ـ عوام‌الملک:

 

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حرف‌های دکتر ابراهیم در قم را خواندم. بزرگواران شهر‌های مختلف هم مثل همه جمعه‌ها و روز‌های دیگر همان حرف‌های همیشگی را زدند. در مورد دستاورد‌های خواص هم اخبار مختلف را خواندم. آخر شب هم فهمیدم امروز قرار بوده بقیه خواص‌المله‌های جدید از صندوق دربیایند. ان‌شاءااله مبارک خواص باشد. این چیز‌ها به ما عوام و رعایا مربوط نیست. ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اینطور که خواص و بزرگواران مختلف گفته‌اند دیروز در کشور حماسه رخ داده تا بقیه خواص‌المله از صندوق دربیایند و همه عوام و رعایا هم از طرح جدید حجاب حمایت می‌کنند. قطعا راست می‌گویند. ما عوام و رعایا فقط باید تایید و حمایت کنیم.

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خواص می‌گویند وضع عوام و رعایا مدام در حال بهتر شدن است و بقیه دنیا قرار است از ما الگو بگیرند تا وضع عوامشان را بهتر کنند. قاعدتا اینطور که خواص ما می‌گویند حال ما عوام هم مدام در حال بهتر شدن است. راست هم می‌گویند. آن‌ها می‌گویند که بهتر شده و ما عوام و رعایا هم باید بگوییم شده است.

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آقای سردار این بار به رشت رفت تا باورش شود ما عوام و رعایا به جز حمایت از کارهایش برای طرح جدید حجاب کار دیگری نمی‌کنیم و با هر کاری که خواص صلاح بدانند با عوام و رعایا بکنند مخالفتی نداریم. حرف‌های تاریخی مهمی هم زد. البته چیز جدیدی نبود. خواص‌المله‌ها هم اعلام کردند مثل همه این سال‌های پربار عصر ابراهیم به دنبال صیانت کردن از ما در فضای مجازی هستند که خیلی هم خوب است. شب هم شنیدم که علیرضا و خواص‌البلدش قیمت جدید قبر در تهران را معلوم کرده اند. خیلی خبر خوبی‌ست. معلوم می‌کند خواص می‌خواهند حتی بعد از مردن ما عوام و رعایا هم از ارائه انواع خدماتشان به ما دست نکشند و قرار است تا ابد مشمول رحمت و رفاه خواص در قبال خودمان باشیم. تعهد یعنی همین! قطعا ما عوام و رعایا باید از خواصمان فقط تشکر کنیم که می‌کنیم.

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو فیلم از تلاش‌های مومنانه و صادقانه و خالصانه نظمیه‌ها برای طرح جدید حجاب دیدم. در یکی از آن‌ها بعد از مدت‌ها مفهوم چک افسری به تصویر کشیده می‌شد. در آن یکی هم کاربرد پتوی پلنگی در تشویق نسوان به انتخاب پوشش مدنظر خواص با میل و اراده را دیدم. در هر دو فیلم ما عوام و رعایا جز زیبایی چیزی ندیدیم. وظیفه ماست که مثل همیشه از خواص تشکر کنیم. اتفاقا این بار خواص باید از کسی هم که این فیلم‌ها را گرفته تقدیر کنند. بالاخره تماشای همین صحنه‌ها باعث می‌شود که ما عوام و رعایا خیالمان راحت بشود که خواص اصل "همینه که هست" را فراموش نمی‌کنند و در نتیجه مسیر سعادت و خوشبختی ما ادامه خواهد داشت. ما عوام و رعایا وظیفه داریم از خواصمان بابت همه این خوبی‌ها تشکر کنیم. می‌کنیم.

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در طول روز در دلم همچنان در حال تشکر و حمایت از خواص بودم. عصر در اخبار شنیدم در مشهد سیل آمده است. نگران حال احمد، بزرگوار مشهدی و بقیه خواص مشهد و بستگان سببی و نسبی دکتر ابراهیم شدم. پیگیر بودم. آخر شب شنیدم که همه ایشان در نهایت صحت و سلامت هستند. ما عوام و رعایا هم که مهم نیستیم. باید همیشه و در همه حال دعاگوی خواص باشیم که هستیم.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای تایید و تشکر و حمایت از خواص لازم نیست که ما عوام هر روز همه اخبار را دنبال کنیم. بلکه کافی‌ست هر روز به تایید و تشکر و حمایتمان ادامه دهیم. شاید ما نفهمیم برای چه در حال تایید و تشکر و حمایت هستیم، اما قطعا خواصمان می‌فهمند. اصلا یکی از فرق‌های اصلی خواص با ما عوام و رعایا در همین شکل و اندازه فهمشان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی