تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

محسن رضایی: دوران تک‌روی پایان یافته است

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: دوران تک‌روی و شخص‌محوری در اداره نهاد‌ها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است.

کد خبر: ۱۶۵۶۸۵
۱۷:۰۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

محسن رضایی: دوران تک‌روی پایان یافته است

دیدارنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیرو‌ها کمک می‌کند، ولی انتقام‌کشی و تخریب به برادری‌ها آسیب می‌زند و وحدت جمعی را متلاشی می‌کند.

محسن رضایی در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، اظهار کرد: وحدت در درون از طریق کار جمعی و پرهیز از تکروی ممکن است. نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیرو‌ها کمک می‌کند، ولی انتقام‌کشی و تخریب به برادری‌ها آسیب می‌زند و وحدت جمعی را متلاشی می‌کند.

وی افزود: چارچوب کار جمعی در مجلس رعایت نظرات جمعی در فراکسیون و ساختار‌های رسمی مجلس شورای اسلامی است.

رضایی در پاسخ به پرسشی درباره انتخاب رئیس مجلس آینده، تاکید کرد: انتخاب رئیس مجلس بر عهده نمایندگان و فراکسیون‌های مجلس است. انتخاب رئیس مجلس از این رهگذر کارامدی مجلس را بالا می‌برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاکید کرد: دوران تکروی و شخص‌محوری در اداره نهاد‌ها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است. فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی قادر هستند خلاء احزاب را در انسجام‌بخشی و تصمیم‌گیری جمعی جبران کنند.

در این دیدار‌ها تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم از جمله علی نیکزاد، حمید رسایی، مجتبی ذوالنور، منوچهر متکی، عزیزی، احمد نادری، مجتبی یوسفی و شهباز حسن‌پور حضور داشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی