تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ویدئو/ مدیرعامل ایران خودرو: اجازه نمی‌دهیم قطعات بی کیفیت وارد خط تولید شود

اگر قطعه‌ای وارد کارخانه شود و کیفیت و استاندارد ایران‌خودرو را نداشته باشد، اصلاً داخل خط نمی‌آید. فیلتر‌های مختلفی داریم که اجازه نمی‌دهند که این قطعات درون خط بیایند، علت هم دارد، چون اگر این اتفاق رخ دهد، فردا قطعه معیوب وارد چرخه خدمات پس از فروش می‌شود و باید آنجا هزینه‌اش را سه برابر پرداخت کنیم.

کد خبر: ۵۵۵۲۰
۱۸:۱۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به کیفیت و استاندارد قطعات مصرفی در ایران خودرو اشاره کرد و گفت: ما نشست‌های مداومی با همه همکاران‌مان در حوزه کیفیت؛ چه در خود مجموعه و چه در سایر شرکت‌هایی که با ما در حال همکاری هستند، داریم. اگر قطعه‌ای وارد کارخانه شود و کیفیت و استاندارد ایران‌خودرو را نداشته باشد، اصلاً داخل خط نمی‌آید. فیلتر‌های مختلفی داریم که اجازه نمی‌دهند که این قطعات درون خط بیایند، علت هم دارد، چون اگر این اتفاق رخ دهد، فردا قطعه معیوب وارد چرخه خدمات پس از فروش می‌شود و باید آنجا هزینه‌اش را سه برابر پرداخت کنیم. چون مردم در قالب خدمات پس از فروش بر می‌گردند و دوباره من باید آنجا سرویس رایگان ارائه دهم، چه دلیلی دارد که هم دوباره کاری کنیم و هم نارضایتی ایجاد کنیم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی