تیتر امروز

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...
گفت‌وگوی دیدار در برنامه ایرانشهر با یک تحلیلگر مسایل سیاسی

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...

دیدارنیوز در روزی که سومین دور از مذاکرات تهران و واشنگتن در شهر مسقط برگزار شد، میزبان صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی در برنامه ایرانشهر بود.
بهرام امیر احمدیان: ما تجربیات کارسازی از گفت‌و‌گو نداریم/سیامک کاکایی: نوروز، جوهره و مایه گفتمان ملی در ایران است به دیپلماسی نوروز بیندیشیم!
در اولین نشست «صلح و وحدت ملی در ایران» مطرح شد:

بهرام امیر احمدیان: ما تجربیات کارسازی از گفت‌و‌گو نداریم/سیامک کاکایی: نوروز، جوهره و مایه گفتمان ملی در ایران است به دیپلماسی نوروز بیندیشیم!

گروه صلح و وحدت ملی انجمن مطالعات صلح ایران، عصر چهارشنبه، سوم اردیبهشت ماه، اولین نشست خود را با موضوع «صلح و وحدت ملی در ایران» با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی در سالن حافظِ خانه اندیشمندان...

ویدئو/ مدیرعامل ایران خودرو: اجازه نمی‌دهیم قطعات بی کیفیت وارد خط تولید شود

اگر قطعه‌ای وارد کارخانه شود و کیفیت و استاندارد ایران‌خودرو را نداشته باشد، اصلاً داخل خط نمی‌آید. فیلتر‌های مختلفی داریم که اجازه نمی‌دهند که این قطعات درون خط بیایند، علت هم دارد، چون اگر این اتفاق رخ دهد، فردا قطعه معیوب وارد چرخه خدمات پس از فروش می‌شود و باید آنجا هزینه‌اش را سه برابر پرداخت کنیم.

کد خبر: ۵۵۵۲۰
۱۸:۱۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به کیفیت و استاندارد قطعات مصرفی در ایران خودرو اشاره کرد و گفت: ما نشست‌های مداومی با همه همکاران‌مان در حوزه کیفیت؛ چه در خود مجموعه و چه در سایر شرکت‌هایی که با ما در حال همکاری هستند، داریم. اگر قطعه‌ای وارد کارخانه شود و کیفیت و استاندارد ایران‌خودرو را نداشته باشد، اصلاً داخل خط نمی‌آید. فیلتر‌های مختلفی داریم که اجازه نمی‌دهند که این قطعات درون خط بیایند، علت هم دارد، چون اگر این اتفاق رخ دهد، فردا قطعه معیوب وارد چرخه خدمات پس از فروش می‌شود و باید آنجا هزینه‌اش را سه برابر پرداخت کنیم. چون مردم در قالب خدمات پس از فروش بر می‌گردند و دوباره من باید آنجا سرویس رایگان ارائه دهم، چه دلیلی دارد که هم دوباره کاری کنیم و هم نارضایتی ایجاد کنیم.
 
ارسال نظرات
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت