اگر قطعه‌ای وارد کارخانه شود و کیفیت و استاندارد ایران‌خودرو را نداشته باشد، اصلاً داخل خط نمی‌آید. فیلتر‌های مختلفی داریم که اجازه نمی‌دهند که این قطعات درون خط بیایند، علت هم دارد، چون اگر این اتفاق رخ دهد، فردا قطعه معیوب وارد چرخه خدمات پس از فروش می‌شود و باید آنجا هزینه‌اش را سه برابر پرداخت کنیم.

کد خبر: ۵۵۵۲۰
۱۸:۱۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به کیفیت و استاندارد قطعات مصرفی در ایران خودرو اشاره کرد و گفت: ما نشست‌های مداومی با همه همکاران‌مان در حوزه کیفیت؛ چه در خود مجموعه و چه در سایر شرکت‌هایی که با ما در حال همکاری هستند، داریم. اگر قطعه‌ای وارد کارخانه شود و کیفیت و استاندارد ایران‌خودرو را نداشته باشد، اصلاً داخل خط نمی‌آید. فیلتر‌های مختلفی داریم که اجازه نمی‌دهند که این قطعات درون خط بیایند، علت هم دارد، چون اگر این اتفاق رخ دهد، فردا قطعه معیوب وارد چرخه خدمات پس از فروش می‌شود و باید آنجا هزینه‌اش را سه برابر پرداخت کنیم. چون مردم در قالب خدمات پس از فروش بر می‌گردند و دوباره من باید آنجا سرویس رایگان ارائه دهم، چه دلیلی دارد که هم دوباره کاری کنیم و هم نارضایتی ایجاد کنیم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
یادداشت
پربازدیدها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار
عکس
بشنوید
فیلم