تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پاسخ معاون مدیرکل دفتر امورمجلس آموزش و پرورش به مساله پرداخت عیدی کارکنان مجلس

News Image Lead

معاون مدیرکل دفتر امور مجلس به بحث عیدی کارکنان مجلس پاسخ داد.

کد خبر: ۲۳۷۰۵
۰۹:۵۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - بهزاد قاسمی معاون مدیرکل دفتر امور مجلس و رابط پارلمانی وزیر آموزش و پرورش درباره مطلب مندرج در کانال‌های فضای مجازی مبنی بر پرداخت عیدی به کارکنان مجلس شورای اسلامی از طریق دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش توضیح داد که به پاس تقدیر از کارکنان مجلس شورای اسلامی اعم از حراست، کارکنان دفاتر و کمیسیون‌ها و نیروهای خدماتی و آشپزخانه هر ساله درپایان سال و عیدنوروز مبلغی به‌عنوان عیدی به این عزیزان هدیه داده می‌شود و این رسم از زمان‌های گذشته وجود داشته و باعث تعامل بیشتر می‌شده است.

اینجانب به‌عنوان معاون دفتر امور مجلس و نیز رابط پارلمانی و زارتخانه با مجلس اعلام می‌کنم در این سال و عید هیچ مبلغی تاکنون داده نشده ولی فرهنگیان عزیز بدانند واقعا مبلغ ۳۰۰ میلیون برای تعامل با نمایندگان مبلغ زیادی نیست و وزارتخانه‌های دیگر خیلی بیشتر از این مبالغ را در اختیار مجلس قرار می‌دهند.

معاون مدیرکل دفتر امور مجلس و رابط پارلمانی وزیر آموزش و پرورش همچنین گفته است: «هرگز با هیچ خبرنگاری گفت‌وگویی نداشته و هیچ مطلب و یادداشتی را به هیچ رسانه‌ای ارسال نکرده‌ام و آنچه در این کانال تلگرامی مطرح شده کذب محض است.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی