تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جزئیات معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در سال ۹۸

News Image Lead

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رفع مشکلات پیش آمده پیرو اجرای قانون معافیت ۱۰۰ میلیاردی مدارس از پرداخت بهای انرژی در سال ۹۷ گفت: در سال ۹۸ هم معافیت مدارس در قانون بودجه مصوب شد و انرژی مصرفی مدارس رایگان است و مشکلات ما کمتر خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۶۰۷
۰۹:۳۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات و نارسایی‌هایی که سال گذشته پیرو قانون معافیت ۱۰۰ میلیاردی مدارس از پرداخت بهای آب و برق و گاز مصرفی وجود داشت اظهار کرد: طی یک سال در مدارس حدود ۴۵۰ میلیارد تومان بابت آب و برق و گاز مصرفی هزینه می‌شود.

وی افزود: مدارس در قانون بودجه ۹۷، تا ۱۰۰ میلیارد تومان مشمول معافیت شدند و مابقی کماکان به عهده آموزش و پرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی به تعویق افتادن اجرای این قانون جمع بندی اطلاعات و تعیین الگوی مصرف در اقلیم‌های جغرافیایی متفاوت بود که انجام شد گفت: ماهیت قانون معافیت سال ۹۷ به گونه‌ای است که اثرات اجرای قانون در سال جدید صفر نمی‌شود، به این معنا که در هر صورت از مجموع مصرف آب و برق و گاز مدارس در سال ۹۷، ۱۰۰ ملیارد تومان معافی داریم و قرار نیست آن را پرداخت کنیم.

الهیار ترکمن ادامه داد: در تسویه حساب‌های بخش آب و گاز جلو هستیم و خوب پیش رفته‌ایم، در حوزه برق هم مشکلاتی وجود داشت که آن هم تا حدودی رفع شده و به جریان افتاده است.

وی افزود: در سال ۹۸ هم معافیت مدارس در قانون بودجه مصوب شد و انرژی مصرفی مدارس رایگان است و مشکلات ما کمتر خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی