تیتر امروز

اکبرنژاد: گرفتاری از جایی شروع شد که دولت‌ها در چشم ما از ملت بزرگتر شدند/مقاومت مدنی یعنی بخش کثیری از جامعه پاسخ‌های مشترک به حاکمیت بدهند
در سی‌وسومین برنامه دیدار اندیشه مطرح شد:

اکبرنژاد: گرفتاری از جایی شروع شد که دولت‌ها در چشم ما از ملت بزرگتر شدند/مقاومت مدنی یعنی بخش کثیری از جامعه پاسخ‌های مشترک به حاکمیت بدهند

در سی‌وسومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبر نژاد مجتهد و مدرس حوزه در خصوص "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی گفت‌و‌گو کردیم.
مهدی مطهرنیا: آینده پر از عدم قطعیت است/ هنوز سر کودتای ۲۸ مرداد دعواست/هر مقطعی از تاریخ گفتمان خودش را دارد
در نشست گفتمان عمومی؛ مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی مطرح شد:

مهدی مطهرنیا: آینده پر از عدم قطعیت است/ هنوز سر کودتای ۲۸ مرداد دعواست/هر مقطعی از تاریخ گفتمان خودش را دارد

نشست گفتمان عمومی، مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی با حضور مهدی مطهرنیا، رئیس پژوهشکده آینده پژوهی سیمرغ، انسیه پولادزاده پژوهشگر مطالعات ارتباطی و محمدرضا وفائی، پژوهشگر علوم اعصاب فرهنگی...
شنبه سرنوشت‌ساز سر رسید، شنبه‌ای دیگر در راه/ پاسخ مثبت مردم ایران به رابطه با آمریکا/ همسویی تندروهای داخلی و اسرائیل
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

شنبه سرنوشت‌ساز سر رسید، شنبه‌ای دیگر در راه/ پاسخ مثبت مردم ایران به رابطه با آمریکا/ همسویی تندروهای داخلی و اسرائیل

این هشتاد و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش بودجه ویژه برای رفع عوامل بازماندگی از تحصیل ندارد

News Image Lead

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به آموزش و پرورش بودجه ویژه‌ای برای رفع عوامل بازماندگی از تحصیل به علت فقر و آسیب‌های اجتماعی داده نمی‌شود،گفت: تمام تلاش ما جذب این کودکان با همکاری نهادهای مرتبط است. در این جهت سال گذشته ۱۴۲ هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و ۳۰ هزار نفرشان به مدرسه برگشتند.

کد خبر: ۲۰۲۸۱
۰۹:۲۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه انسداد مبادی بیسوادی که در سال ۹۲ از سوی وزرای آموزش و پرورش و کشور به استان‌ها ابلاغ شد، اظهار کرد: در همین راستا دستورالعملی به ادارات آموزش و پرورش ارسال کردیم تا امر جذب و شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل توسط راهبران آموزشی بویژه در مناطق محروم دنبال شود.

وی افزود: آموزش و پرورش وظیفه دارد فضای آموزشی و معلم را برای کودکان مراجعه کننده به منظور ثبت نام مهیا کند اما برای کودکان بازمانده از تحصیل باید اقدام به رفع موانع کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به آموزش و پرورش بودجه ویژه‌ای برای رفع عوامل بازماندگی از تحصیل به علت فقر و آسیب‌های اجتماعی داده نمی‌شود، هرچند تمام تلاش ما جذب این کودکان با همکاری نهادهای مرتبط است، گفت: به منظور پیشبرد این برنامه ستادی تشکیل داده‌ایم و دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط از جمله وزارت رفاه، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در آن حضور دارند.

حکیم‌زاده افزود: وظایف هرکدام از دستگاه‌ها در جلسه اخیر وزرای آموزش و پرورش و رفاه مشخص شده و امید است شاهد هم‌افزایی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۴۲ هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شدند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۳۰ هزار نفر از این کودکان به مدرسه برگشتند. در همین راستا ما موفق شدیم با همکاری وزارت کشور و وزارت امور خارجه ۵۵۰۰ کودک بازمانده از تحصیل که مدارک هویتی نداشتند را با صدور کارت حمایت تحصیلی در مدارس ثبت نام کنیم.


ارسال نظرات
امروز چهارشنبه ۲۷ فروردين
امروز چهارشنبه ۲۷ فروردين
امروز چهارشنبه ۲۷ فروردين
امروز چهارشنبه ۲۷ فروردين
پرطرفدارترین ها