تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
فرمانده انتظامی استان خبر داد

۳۸ هزار ‌تبعه خارجی غیرمجاز از استان کرمان اخراج شدند

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان، گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر تبعه خارجی غیرمجاز در استان کرمان دستگیر و به مرز برگشت داده شده‌اند.

کد خبر: ۱۷۴۶۱۱
۰۹:۴۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

۳۸ هزار ‌تبعه خارجی غیرمجاز از استان کرمان اخراج شدند

دیدارنیوز _ استان کرمان: فرمانده انتظامی استان کرمان، گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر تبعه خارجی غیرمجاز در استان کرمان دستگیر و به مرز برگشت داده شده‌اند.

سردار ناصر فرشید صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و با اشاره به عملکرد امسال نیرو‌های فراجا در استان کرمان، اظهار داشت: وقوع سرقت در استان کاهش ۱۲ درصدی داشته است و حدود ۴۵ درصد از این سرقت‌ها کشف می‌شود، بیش از ۷۰ درصد از مجموع سرقت‌ها در استان سرقت خرد است.

وی با اشاره به اینکه سرقت به عنف در استان بسیار کم است و راجع به سایر سرقت‌ها نیز باید ریشه‌یابی شود، گفت: بیشتر سرقت‌های مسلحانه در استان کرمان در جنوب و شرق استان است که یکی از دلایل آن فرهنگ منطقه و داشتن اسلحه است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است، ادامه داد: در سال جاری در کشف ماده مخدر تریاک کاهش کشفیات داشتیم، اما در انواع دیگر مواد مخدر مانند شیشه، کراک و کوکائین افزایش کشفیات داشتیم که قابل تأمل است.

فرشید با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار و ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر از ابتدای امسال در استان کرمان دستگیر شده، اما کمپ‌های مواد مخدر کرمان جا ندارند و طول مدت نگهداری این افراد در کمپ‌ها بسیار کم است و همین عامل باعث برگشت آن‌ها به اعتیاد می‌شود، بیان کرد: حدود ۵ هزار و ۵۰۰ خرده فروش ماده مخدر نیز در استان کرمان دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان کشف شده که افزایش ۳۰ درصدی داشته‌ایم، افزود: در فهرج، رابر و ارزوئیه بعد از کشف سوخت قاچاق، مشکل نگهداری این کشفیات را داریم که یک مشکل بزرگ برای پلیس است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اموال تملیکی در بسیاری از شهرستان‌ها انبار ندارد و کالا قاچاق کشف شده با مشکل نگهداری روبه‌رو است، گفت: نگهداری کالا و سوخت قاچاق کشف شده برای پلیس مشکل‌ساز شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۸ هزار نفر تبعه خارجی غیرمجاز در استان کرمان دستگیر و به مرز برگشت داده شده است، ادامه داد: در عدم به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در استان نیاز به همکاری اصناف است.

فرشید با اشاره به اینکه اشغال پیاده‌رو‌ها در شهر کرمان یک معضل است که برخی‌ها از اصناف می‌گویند، شهرداری به آن‌ها مجوز داده است، بیان کرد: عمده این مغازه‌هایی که پیاده‌رو‌ها را اشغال کردند تا دیروقت شب به مشتری‌های خود سرویس می‌دهند.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار نزاع دو یا سه نفره در سطح استان کرمان داشتیم که نشان از پایین آمدن آستانه تحمل مردم است، گفت: حدود ۴۰۰ نزاع دسته جمعی در استان کرمان داشتیم که آمار زیادی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه بالغ بر ۸۵۰ خودرو متخلف که آلودگی صوتی داشته‌اند و برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند، توقیف شده است گفت: بالغ بر ۵۰ موتور سنگین توقیف شده است که همه این اتفاقات باعث نارضایتی مردم شده بود و پلیس با مشکلات زیادی با این متخلفین برخورد داشته است.

فرشید با بیان اینکه روزانه هشت هزار جریمه تخلف رانندگی در سطح استان کرمان نوشته شده است، عنوان کرد: بیشتر این تخلفات در شهر کرمان و عمده آن، تخلف پارک دوبله است.

وی با اشاره به اینکه در چند ماهه گذشته چندین باند سرقت و جاعل در استان کرمان کشف شده و چندین باند کلاهبرداری در استان متلاشی شده است، گفت: چندین باند سرقت‌های فرااستانی نیز در کرمان شناسایی و افراد آن دستگیر شده است؛ عامل بیشتر این سرقت‌ها نتیجه اعتماد اشتباه مردم است و اینکه نباید اموال گران قیمت را در داخل منزل نگهداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی