تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد

هواپیما‌های اسرائیل از عراق به ایران حمله کردند/ هشدار جدی به آمریکا

درپی حمله هوایی اسرائیل به مراکز نظامی ایران، ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد که هواپیما‌های اسرائیل با استفاده از فضای ارتش آمریکا در عراق تعدادی موشک پرتاب کردند.

کد خبر: ۱۷۴۵۳۳
۲۰:۲۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

هواپیما‌های اسرائیل با استفاده از فضای ارتش آمریکا در عراق تعدادی موشک پرتاب کردند

دیدارنیوز: ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد که هواپیما‌های اسرائیل با استفاده از فضای ارتش آمریکا در عراق تعدادی موشک پرتاب کردند.

مرکز ارتباطات ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره تجاوز نظامی شب گذشته اسرائیل اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

«به اطلاع ملت شریف و غیور ایران اسلامی می‌رساند؛ هواپیما‌های دشمن صهیونی در تجاوزی آشکار و مغایر با قوانین بین المللی در بامداد امروز، شنبه ۵ آبانماه، با استفاده از فضای در اختیار ارتش تروریستی امریکا در عراق در یکصدکیلومتری مرز‌های ایران و از راه دور، تعدادی موشک دور بردِ هواپایه که دارای سر جنگی بسیار سبک در حدود یک پنجم کلاهک موشک‌های بالستیک ایرانی است را به سمت برخی از رادار‌های مرزی در استان‌های ایلام، خوزستان و اطراف استان تهران پرتاب کرده که در پی عملکرد به موقع پدافند هوایی کشور، خسارت محدود و کم اثری را وارد و چند سامانه راداری آسیب دیده که تعدادی بلافاصله ترمیم و برخی نیز در حال ترمیم هستند.

در این اقدام نامشروع و غیرقانونی، با آمادگی پدافند هوایی کشور تعداد قابل توجهی از موشک‌ها ردگیری و رهگیری شده و از ورود هواپیما‌های دشمن به حریم هوایی کشور جلوگیری به عمل آمده است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن محفوظ دانستن حق پاسخ قانونی و مشروع خود در وقت مقتضی، برقراری آتش بس پایدار در غزه و لبنان برای جلوگیری از کشتار مردم بی‌پناه و مظلوم را مورد تأکید قرار می‌دهد.

به دولت تروریست پرور و جنایتکار امریکا که نقش محوری در حمایت و پشتیبانی همه جانبه از اقدامات مجرمانه رژیم صهیونی در برهم زدن امنیت منطقه دارد، هشدار داده می‌شود برای جلوگیری از گسترش درگیری و ناامنی در منطقه و کشتار مردم بی‌گناه به ویژه در غزه و لبنان این رژیم غیرقانونی و نامشروع را مهار کرده و خود و هم‌پیمانانش را در باتلاقی که آن رژیم اشغالگر ایجاد کرده است؛ بیش از این گرفتار نکنند.

از مردم شریف ایران، رسانه‌ها، صاحب نظران و کارشناسان تقاضا می‌گردد که به شایعات و روایت‌های غیر معتبر توجه نکرده و اخبار صحیح را از طریق مبادی رسمی و رسانه ملی دنبال کنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی