تیتر امروز

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله»

عراقچی: پشت مقاومت خواهیم ایستاد/ پاسخ محکم‌تر به هرگونه حمله

عباس عراقچی ، وزیر خارجه کشورمان در همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» بار دیگر حمایت ایران از محور مقاومت را اعلام کرد و به اسرائیل هشدار داد که هرگونه حمله‌ای با پاسخ محکم‌تر همراه خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۳۵۱۳
۱۰:۰۶ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

عراقچی:

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه ایران گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری گفتند عملیات طوفان الاقصی تجربه‌ای تلخ و شکستی سنگین را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد؛ شکستی که جبران‌ناپذیر است.

«سید عباس عراقچی» در همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» گفت: امروز مسئله فلسطین به مسئله اول دنیا تبدیل شده است.

وی گفت: امروز دستان مقاومت اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله نرم افزار و سخت‌افزار پرتوان است.

جریان مقاومت قائم به شخص نبوده و نیست

عراقچی همچنین تصریح کرد: جریان مقاومت قائم به شخص نبوده و نیست.

با تمام قوا پشت مقاومت خواهیم ایستاد

وزیر خارجه به سفر اواخر هفته گذشته خود به بیروت اشاره کرد و گفت: پیام این سفر واضح بود. پیام آن این بود که با تمام قوا پشت مقاومت خواهیم ایستاد.

عراقچی گفت: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم که اراده ایران را آزمایش نکنند و هرحمله‌ای که به ایران صورت بگیرد، پاسخ ما پرقدرت‌تر از گذشته خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما هر حرکتی را با دقت رصد و بررسی می‌کنیم و در انجام پاسخ نه تعجیل می‌کنیم و نه تعلل.

هر گونه حمله با پاسخ محکم‌تر روبه‌رو می‌شود

عراقچی در این همایش تاکید کرد: هر گونه حمله‌ای از سوی رژیم صهیونسیتی به تاسیسات زیر بنایی ایران با پاسخ محکم‌تر روبه‌رو می‌شود.

وزیر خارجه همچنین در سخنان خود گفت: دشمنان ما می‌دانند چه اهدافی در داخل رژیم صهیونیستی در دسترس و تیررس ما قرار دارد. آن‌ها قدرت موشک‌های ما را به عینه مشاهده کرده‌اند.

عراقچی همچنین در این نشست با تاکید بر عهد و پیمان دولت چهاردهم در دفاع از اصول و آرمان‌های فلسطین و جریان مقاومت گفت: انجام «عملیات وعده صادق ۲ و ۱» از سوی نیرو‌های مسلح عزم و اراده ایران را نشان داد که هرگونه اقدام تجاوزکارانه با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

همزمان با سالگرد عملیات طوفان الاقصی همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» صبح روز سه‌شنبه با حضور وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت خارجه برگزار شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی