تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در تماس با وزیر خارجه لبنان مطرح شد

عراقچی اقدام تروریستی اسرائیل را محکوم کرد

در پی حادثه مرگبار انفجار پیجرها در لبنان، عباس عراقچی وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان، اقدام تروریستی اسرائیل در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی را به شدت محکوم کرد.

کد خبر: ۱۷۲۳۶۷
۲۰:۲۱ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

تماس عراقچی با وزیر خارجه لبنان

دیدارنیوز: وزیرخارجه کشورمان درپی حادثه امروز در لبنان با همتای لبنانی خود گفتگو کرد.

به نقل از رسانه وزارت خارجه، در پی حادثه تروریستی عصر امروز در لبنان، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی را به شدت محکوم کرد.

وزیر خارجه کشورمان همچنین ضمن عرض تسلیت و اعلام همبستگی با دولت، ملت و خانواده شهدا و مجروحان این حادثه، برای ارایه هر گونه کمک و مساعدت برای درمان مجروحان یا انتقال آن‌ها به تهران اعلام آمادگی کرد.

مطلب مرتبط:

سفیر ایران در لبنان زخمی شد/ ۸ شهید و ۲۷۵۰ مجروح/ حزب‌الله: اسرائیل تقاص پس می‌دهد

عراقچی همچنین با اشاره به مجروح شدن امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این حادثه تروریستی، ضمن تشکر از اقدامات درمانی فوری دولت لبنان، جویای آخرین وضعیت درمان ایشان شد.

وزیر خارجه لبنان نیز ضمن تشکر از این تماس و ابراز تسلیت و همدردی و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به لبنان، بر پیگیری جدی این حادثه تروریستی از سوی دولت لبنان تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی