تیتر امروز

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت
در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه (ترکمن صحرا) مطرح شد:

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت

در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه، (ترکمن صحرا) در خصوص "مدارس علمیه دینی در میان اهل سنت با تمرکز بر مدرسه علمیه ربانیه چنارلی" گفت‌وگو کردیم.
کمی مضحک اما واقعی ..

ادعای روسیه؛ از تمامیت ارضی ایران حمایت می‌کنیم!

در شرایطی که اظهارات و اقدامات ضدایرانی مقامات روسیه درباره جزایر سه‌گانه ایران و کریدور زنگزور، این روزها بحثی داغ میان فعالان سیاسی، نمایندگان مجلس و مردم کشورمان است و با انتقادهای زیادی به مقامات روسی همراه بوده، سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت ملی روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود ادعا کرد: «روسیه در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی، از حق حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند».

کد خبر: ۱۷۱۹۵۶
۲۱:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

ادعای روسیه؛ از تمامیت ارضی ایران حمایت می‌کنیم!

دیدارنیوز: دبیر شورای امنیت روسیه در دیدار همتای ایرانی خود گفت مسکو از تمامیت ارضی ایران حمایت و به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور پایبند است.

«سرگئی شویگو» دبیر شورای امنیت ملی روسیه در دیدار «علی اکبر احمدیان»، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بر سیاست قطعی و ثابت کشورش در مورد زنگزور تاکید کرد.

شویگو گفت: «روسیه بر توافقات پیشین با تهران درخصوص زنگزور پایبند است و سیاست مسکو در زمینه هیچ‌گونه تغییری نکرده است.»

مقام ارشد روسیه افزود: «روسیه در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی، از حق حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند».

احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این دیدار بر آمادگی ایران در زمینه افزایش همکاری‌ها در همه عرصه‌ها به‌ویژه در زمینه اقتصادی تاکید کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی