تیتر امروز

غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با شهردار سابق تهران

غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از سلسله گفت‌وگو‌های خود به سراغ یک فعال سیاسی اصلاح طلب با پیشینه تصدی پست شهرداری و مدیرمسوول کنونی روزنامه هم میهن رفت. مهمان این برنامه غلامحسین کرباسچی بود.
اسراییل و تصمیم جدی برای جنگ با ایران/ محمد میرموسوی؛ فوت به دلیل سکته!/ نتانیاهو در تسخیر اعتراضات
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

اسراییل و تصمیم جدی برای جنگ با ایران/ محمد میرموسوی؛ فوت به دلیل سکته!/ نتانیاهو در تسخیر اعتراضات

این بیست و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم

قالیباف: برخی‌ها قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در مشهد گفت: برخی را می‌بینم، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این با خواسته رهبری همسو نیست.

کد خبر: ۱۷۱۴۹۸
۰۹:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

قالیباف

دیدارنیوز _ استان خراسان رضوی: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون توهین رقابت کرده ام، رقیب این دولت بودم و مواضع من مشخص است، اما امروز موفقیت این دولت، موفقیت اسلام، نظام و موفقیت این مردم است.

محمد باقر قالیباف روز گذشته، دوشنبه درحاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مشهد افزود: همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب می‌فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است، اما برخی را می‌بینم، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این با خواسته رهبری همسو نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نقدی به دولت داریم که داریم می‌توانیم در جلسات دو نفره با رییس جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست‌های سه نفره و یا در شورای عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیات رییسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می‌کنیم و در نهایت با مردم در میان می‌گذاریم، اما این که در کمین بنشینیم و چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.

قالیباف افزود: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می‌کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می‌دانیم و به آن کمک نیز می‌کنیم.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی همه ساله همزمان با ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت رضا (ع) در آیین‌های سوگواری روز‌های پایانی ماه صفر در مشهد شرکت می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی