تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جان کربی می‌گوید دلیلی برای تشدید تنش وجود ندارد

پیام کاخ سفید به ایران درباره حمله به اسرائیل

در شرایطی که پس از ترور اسماعیل هنیه در تهران، مقامات ایران همچنان از انتقام از اسرائیل صحبت می‌کنند، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، ادعا کرد که پیام ما به ایران آن است که از حمله به اسرائیل خودداری کند، چرا که واشنگتن آماده دفاع از متحد خود در خاورمیانه است.

کد خبر: ۱۷۱۱۳۷
۰۸:۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

پیام کاخ سفید به ایران درباره حمله به اسرائیل

دیدارنیوز: سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به اقدام‌های تروریستی و فراقانونی اسرائیل، گفت که پیام ما به ایران آن است که از حمله به اسرائیل خودداری کند، چرا که واشنگتن آماده دفاع از متحد خود درخاورمیانه است.

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، گفت که پیام ما به ایران آن است که از حمله به اسرائیل خودداری کند، چرا که واشنگتن آماده دفاع از متحد خود درخاورمیانه است.

وی که با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می‌کرد، افزود که پیش‌بینی احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل دشوار است، اما کاخ سفید تهدید‌های ایران را جدی می‌گیرد.

کربی تصریح کرد که آمریکا بر این باور است که ایران هنوز «آماده و مهیای اقدام به حمله» است و افزود: «به همین دلیل ما آمادگی نیرو‌های خود در منطقه را تقویت کرده‌ایم.»

وی همچنین گفت: «پیام ما به ایران محکم بوده، هست و خواهد بود. اول این‌که این کار را نکنید. دلیلی برای تشدید تنش وجود ندارد. دلیلی برای راه انداختن احتمالی یک جنگ منطقه‌ای فراگیر وجود ندارد».

کربی افزود که پیام دوم کاخ سفید به ایران آن است که اگر حمله‌ای رخ دهد، «آمادگی دفاع از اسرائیل را داریم».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی